Hoi,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had het verhaal over spike inderdaad gelezen.Fijn om te zien dat alle honden met een geamputeerde poot nog zo levendig zijn en kunnen rennen.
Het filmpje van Zenna vond ik ook mooi om te zien,ze lijkt zo trouwens veel op Ayla.
Met de da hebben we besproken dat we er over na zouden denken of we naar een dierenfysiotherapuit gaan,maandag moeten we terug naar de dierenarts,dan kunnen we het laten weten.Volgens de neuroloog was het uitstekend zelf te doen,dus dit willen we even aankijken.
Dat ze is aangereden had geen enkele automobilist op dat moment kunnen voorkomen,ze hebben daar niets aan kunnen doen,maar wat mij zo tegenvalt is dat ze haar zo alleen op straat hebben laten liggen,zodat ze doodgereden had kunnen worden.
Wat betreft het niet slim is een 12-jarige met een herder te laten lopen,dit antwoord wil ik best horen hoor,er is heus wel nagedacht of dat verstandig is of niet.Zolang ze op die plek aan de riem had gezeten,had het zeer waarschijnlijk niet gebeurd,hij heeft haar niet aan de riem gedaan die ochtend,iets wat niet mocht en kinderen luisteren niet altijd.Als we daar misschien langer bij stil hadden gestaan dan hadden we het ook kunnen voorkomen,maar bij een anders ras hond had het dan dus ook kunnen gebeuren omdat het niet zo is dat mijn zoon haar niet kan houden,want dat kan hij dus wel.Dan zou je een 12 jarige met geen enkel soort hond moeten laten lopen.Natuurlijk voel ik me schuldig,maar denk dat we daar verder niets mee opschieten.
Mijn zoon heeft het ongeluk niet zien gebeuren omdat er bosjes tussen zaten en hij een heel eind verderop stond.Hij was behoorlijk overstuur,maar het gaat verder weer goed met hem.
Hoe het met Ayla gaat,Ze word weer steeds waakser en als de bel gaat rent ze naar de deur toe,was vandaag alweer speels buiten,we gaan kleine stukjes naar buiten,nog maar even rustig aan doen voorlopig,heel soms struikelt ze,maar het lopen gaat best goed verder.De therapie vind ze niet geweldig maar laat het prima toe,daarna krijgt ze een koekje.
Alma,wat een schitterende hond heb je.Is ze een kruising?
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes van Yvonne (en Ayla)