![]() |
www.HondenForum.nlHét forum voor en door dé Hondenliefhebber |
![]() |
|
Farm Food HE
|
Honden.nl
|
Zylon.nl
|
Je eigen hondensite
|
Farm Food Fresh
|
Moderator: twinkeltje
| Pagina 1 van 1 |
[ 13 berichten ] |
|
| Auteur | Bericht | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Nanna |
|
||||
Geregistreerd op: do aug 10, 2006 12:10 am Berichten: 33301 Woonplaats: NBr. Baasje van Charles, Topsi, Simone, Bakkie en Hoppa Ik heb een hond: Ja |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| doggy |
|
||
|
|
|
||
| Omhoog | |||
| josefientje |
|
||||
Geregistreerd op: vr jan 23, 2009 11:31 pm Berichten: 822 Woonplaats: Terschelling Ik heb een hond: Ja Mijn ras: tkv, chihuahua, gkv |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Ink |
|
||||
Geregistreerd op: zo jan 24, 2010 7:47 pm Berichten: 476 Woonplaats: Knoal Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Inge O |
|
||||
Geregistreerd op: ma jun 16, 2003 11:28 pm Berichten: 38565 Woonplaats: Lokeren ( B ) |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Maxine |
|
||||
Geregistreerd op: wo okt 14, 2009 11:48 pm Berichten: 2264 Woonplaats: België Ik heb een hond: Nee |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Paulala |
|
||||
Geregistreerd op: ma sep 04, 2006 1:37 pm Berichten: 4034 Woonplaats: Zwijndrecht Ik heb een hond: Ja Mijn ras: American Staffordshire Terriër |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Lin-C |
|
||||
Geregistreerd op: di nov 17, 2009 2:09 pm Berichten: 741 Woonplaats: Alkmaar Ik heb een hond: Ja Mijn ras: X Dwergpincher |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| BobbyDinoAmber |
|
||||
Geregistreerd op: za mei 30, 2009 4:28 pm Berichten: 262 Woonplaats: Drachtstercompagnie Ik heb een hond: Ja Mijn ras: - Maltezer x ? - Jack-Russell x Teckel(?). - Labrador x Friese stabijhoun. |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Hilde |
|
||
Geregistreerd op: vr nov 27, 2009 6:00 pm Berichten: 7697 Woonplaats: Apeldoorn Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Beagle |
|||
| Omhoog | |
||
| Paulala |
|
||||
Geregistreerd op: ma sep 04, 2006 1:37 pm Berichten: 4034 Woonplaats: Zwijndrecht Ik heb een hond: Ja Mijn ras: American Staffordshire Terriër |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Hilde |
|
||||
Geregistreerd op: vr nov 27, 2009 6:00 pm Berichten: 7697 Woonplaats: Apeldoorn Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Beagle |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| heidie |
|
|||
Geregistreerd op: do nov 27, 2008 3:19 pm Berichten: 1242 Woonplaats: nijmegen Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Dalmatier en kruising dalmatier Always in my hart Beau, stacy en Breska |
|
|||
| Omhoog | |
|||
| Pagina 1 van 1 |
[ 13 berichten ] |
|
Farm Food HE
|
Honden.nl
|
Zylon.nl