![]() |
Honden Forum -punt- eNeLHét forum voor en door dé Hondenliefhebber |
![]() |
|
Farm Food HE
|
Honden.nl
|
Zylon.nl
|
Je eigen hondensite
|
Farm Food Fresh
|
Moderator: M@ri@nne
| Pagina 1 van 1 |
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur | Bericht | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Klokkebaai |
|
||||
Geregistreerd op: ma jul 26, 2010 6:11 pm Berichten: 11 Woonplaats: Leeuwarden/Breda Ik heb een hond: Nee Mijn ras: Kangal, Anatolische Herder, Oud-duitse Herder, Mechelse herder, Oostenrijkse Pinscher, Parson Jack Russel Terrier. Zou een beetje krap zijn op een studentenflatje. Eerst maar eens sparen voor die monumentale boerderij met een paar hectare grond. .... |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| g.vercoelen |
|
|||
Geregistreerd op: za jan 02, 2010 11:32 am Berichten: 1486 Woonplaats: veldhoven Ik heb een hond: Ja Mijn ras: border collie en een bastaardtje |
|
|||
| Omhoog | |
|||
| Klokkebaai |
|
||||
Geregistreerd op: ma jul 26, 2010 6:11 pm Berichten: 11 Woonplaats: Leeuwarden/Breda Ik heb een hond: Nee Mijn ras: Kangal, Anatolische Herder, Oud-duitse Herder, Mechelse herder, Oostenrijkse Pinscher, Parson Jack Russel Terrier. Zou een beetje krap zijn op een studentenflatje. Eerst maar eens sparen voor die monumentale boerderij met een paar hectare grond. .... |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| yamie |
|
||||
Geregistreerd op: do jan 15, 2004 6:19 am Berichten: 17136 Woonplaats: Goor Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Jack Russell Terriers |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Robin |
|
||||
Geregistreerd op: wo jul 21, 2010 7:12 pm Berichten: 209 Ik heb een hond: Ja Mijn ras: boomer (kruising shih tzu-maltezer) |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Klokkebaai |
|
||||
|
||||
| Omhoog | |
||||
| mim |
|
|||
Geregistreerd op: za feb 18, 2006 4:34 pm Berichten: 373 Woonplaats: In de buurt van Hilversum Ik heb een hond: Ja Mijn ras: Toller, Friese Staby en een Aussie |
|
|||
| Omhoog | |
|||
| Turbo! |
|
||||
Geregistreerd op: ma jul 05, 2010 10:11 pm Berichten: 565 Woonplaats: tuindorp oostzaan Ik heb een hond: Ja Mijn ras: 2 jack russels, 3 katten,2 konijnen, 15 vissen, 1 valkparkiet en 2 kanjers van paarden. |
|
||||
| Omhoog | |
||||
| Pagina 1 van 1 |
[ 8 berichten ] |
|
Farm Food HE
|
Honden.nl
|
Zylon.nl