Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het vijver gevecht

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Het vijver gevecht

Ongelezen bericht door Neeltje »

Was het me tot gisteren gelukt om met een nee en klein duwtje Yentle bij de vijver weg te houden. Eigenlijk het hele stuk tuin rondom de vijver. Maar madammeke begint zich goed thuis te voelen en dan wordt het een projectieletje (of hoe je dat ook schrijft). Gisteren was het gelukkig vlak voor bedtijd, maar vanochtend vroeg begon ze weer en tja, dan is ze toch heel vlug enne, heel fel. Daar heb ik geen zin in en heeft ook geen nut. Dus naar binnen, gewacht totdat ze slaperig werd, de bench in, gewacht totdat ze sliep en toen zachtjes weg geslopen.

Ik vond het niet fijn om weg te gaan, maar het moest gewoon, even snel naar de Boerenbond voor gaas en paaltjes. Toen ik de voordeur uitging begon ze wel te piepen, maar ik hoopte maar dat het kort zou zijn en ze snel weer in slaap zou vallen. Dus vlug naar de Boerenbond, alles ingeslagen en weer snel terug. Ik ben zo'n half uurtje weg geweest. Ik was hééél benieuwd wat ik aan zou treffen als ik thuis zou komen. Ik kom bij de voordeur en hoor niets. Doe heel zachtjes de voordeur open, zet alles neer en sluit de deur. Dan zachtjes de deur naar de kamer op en ik kijk zo naar de bench. Ligt ze rustig voor zich uit te kijken met een slaperig kopje. Ik ben zóóóó trots op mijn meisje. Gisteren ging het trouwens ook al goed toen ik boven even Floortje eten ging geven en spuiten, helemaal niks gehoord. Ik heb het traphekje voor de deur naar boven gezet, want ze stond eergisteren al 4 treden hoog.. :O: en dan ligt ze er 'n metertje vandaan te wachten.

En nu kan ze ook gewoon veilig in de tuin en hoef ik er niet de hele tijd persé bij te zijn. Jippie!
Gebruikersavatar
marian*
Erelid
Berichten: 32600
Lid geworden op: 10 feb 2003 18:01
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Het vijver gevecht

Ongelezen bericht door marian* »

Wat een knappe meid!
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Fin
Zeer actief
Berichten: 8182
Lid geworden op: 31 jul 2008 19:13
Locatie: zuid-holland

Re: Het vijver gevecht

Ongelezen bericht door Fin »

Zorg dat als ze onverhoopt toch in de vijver terechtkomt, ze er zelf uit kan komen. Paar bakstenen in de vijver als trap.
Gebruikersavatar
flatcoat
Zeer actief
Berichten: 4823
Lid geworden op: 26 sep 2006 10:26
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 1

Re: Het vijver gevecht

Ongelezen bericht door flatcoat »

Ze zijn soms zoooo snel :N: Maar wel een knappe hond dat ze alleen gebleven is .... denk dat jij nog nooit zo snel door de winkel heen gesjeest bent :wink:
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Neeltje

Re: Het vijver gevecht

Ongelezen bericht door Neeltje »

christo schreef:Zorg dat als ze onverhoopt toch in de vijver terechtkomt, ze er zelf uit kan komen. Paar bakstenen in de vijver als trap.
De afzetting is een meter hoog met steving gaas, dat van de week nog beter vastgezet gaat worden. Als ze daar doorheen komt. Als ze wat groter is, is het geen probleem en kan ze zo de vijver uit. Aan de zijkanten kan ze zo gaan staan en eruit stappen. En met een spartel is ze altijd wel ergens aan 'n zijkant. Zo groot is m'n vijver nu ook weer niet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”