Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo trots

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Berichten: 4390
Lid geworden op: 03 jun 2006 23:45
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Locatie: Arnhem

Zo trots

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik ging om 5 uur nog even een rondje bos doen met Daan en Dieber. Na het hek beide honden los en lekker lopen. Nog geen 5 minuten later staken nog geen 10 meter voor me 2 reeën het pad over. Een Diebje was genoeg om haar bij me te houden, ze stond wel geïnteresseerd te kijken maar ging er niet achter aan. Stukje verder stonden 3 reeën een meter of 30 van het pad te eten. Ook hier keek ze naar maar bleef keurig bij me. Ben zo trots op mijn meisje.
Daan trippelde gewoon achter me aan en ik heb geen idee of hij de reeën bewust heeft gezien, hij gaf geen enkele reactie. Op de terug weg stonden er 2 reeën in de bosrand te wachten totdat wij voorbij waren. Dieber keek en liep rustig door.

Het was sprookjesachtig mooi om die reeën zo uit de mist te zien komen en ze in de mist te zien staan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjolein.
Actief
Berichten: 118
Lid geworden op: 03 jan 2011 15:53
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 1
Locatie: Holten

Re: Zo trots

Ongelezen bericht door Marjolein. »

Geweldig hea om mee te maken! :D Ik kom zo heel af en toe ook tijdens het wandelen op de berg ook een ree tegen. Suus staat dan stokstijf en gaat daarna gewoon verder of er niets is gebeurd.
Afbeelding


Suus <3
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”