Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rare dingen van je hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Sanne&Bo
Zeer actief
Berichten: 2836
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:17
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Aantal honden: 2

Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Watvoor rare dingen heeft/doet jouw hond?

Bo drinkt bijvoorbeeld alleen maar karnemelk van de Lidl :piew:
Regelmatig kom ik daar niet en dan neem ik een ander merk mee. Soms drinkt ze een slok en moet het dan niet, maar meestal ruikt ze en hoeft t vervolgens niet.
Als het wel Lidl karnemelk is weet ze niet hoe vlug ze het op moet drinken.
Raar beest :mrgreen:
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
Gebruikersavatar
xSuzannex
Zeer actief
Berichten: 9169
Lid geworden op: 29 apr 2005 14:34
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Cas komt steeds even zijn kluif laten zien. Gewoon aanpakken en teruggeven werkt niet. Het negeren ook niet dan blijft dat vieze ding gewoon liggen. Pas als ik het oppak, dat dat het mooi en lekker is en eventueel wat smakgeluiden maak pakt ie hem weer aan en gaat weer verder kluiven.
Maar dat valt misschien meer onder de categorie rare dingen van het baasje. :F:
Gebruikersavatar
esenhazel
Zeer actief
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23 jan 2013 10:22
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 2

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door esenhazel »

xSuzannex schreef:Cas komt steeds even zijn kluif laten zien. Gewoon aanpakken en teruggeven werkt niet. Het negeren ook niet dan blijft dat vieze ding gewoon liggen. Pas als ik het oppak, dat dat het mooi en lekker is en eventueel wat smakgeluiden maak pakt ie hem weer aan en gaat weer verder kluiven.
Maar dat valt misschien meer onder de categorie rare dingen van het baasje. :F:

Grappig, dat doet Hazel ook en wij reageren hetzelfde :LOL:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Petsigns
Actief
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 mar 2013 15:39
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Petsigns »

Het is misschien niet zo raar... er zullen er vast meer zijn die het doen of hebben gedaan.

Maar Nuschka (helaas een paar maanden terug overleden) wilde niet zonder bal naar buiten. Op het moment dat je zei: "Kom, we gaan wandelen" of "We gaan effe lekker naar buiten". Dan raakte ze altijd meteen in paniek... en ging ze het hele huis door om haar bal te zoeken (ja, zoeken was niet haar sterkste kant ;-)). En als je dan maar zonder bal wilde gaan, bleef ze altijd in de deuropening staan en keek ze je zo zielig aan dat je toch nog maar een kwartier of zelfs een half uur!! ging zoeken naar die bal. Maar dan was ze ook helemaal in haar sas.
Spelen met de bal wilde ze meestal niet trouwens. Afgeven deed ze namelijk niet... Dus ze liep dan de hele ronde gewoon met de bal in haar bek. Zelfs haar behoefte deed ze nog met de bal in de bek of rondsnuffelen.
Waakbordje van je eigen hond en met eigen tekst? Ik kan deze voor je maken.

Afbeelding Afbeelding

Mocht je meer willen weten, ga dan naar http://www.petsigns.nl
Laura & Leroy
Zeer actief
Berichten: 2322
Lid geworden op: 17 jul 2011 13:00
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Rare dingen. even denken.. Eigenlijk is Leroy gewoon een raar beest :mrgreen:

Maar ik moet altijd ontzettend om hem lachten als hij weer eens geen mogelijkheid overslaat om lekker een sloot in te plonsen, maar de gekste capriolen uithaalt om maar niet door een plas te hoeven.. Ook al is 'ie al zeiknat.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
P-tt
Zeer actief
Berichten: 5365
Lid geworden op: 04 nov 2011 12:09
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Aantal honden: 2

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door P-tt »

Goof moet bijna iedere avond even een praatje met ons maken. Vriend ligt dan op de hoekbank, ik zit op de andere bank en Goof zit tegenover mij op de hocker van de hoekbank. Meestal begint het met wat gepiep en als wij dan zeggen vertel het maar Goof, dan begint hij te mompelen, brommen en te blaffen. Bij stiltes van zijn kant reageren we meestal met echt waar of vertel eens verder en dan gaat hij ook verder. Hij kijkt dan ook zo serieus, erg grappig vind ik
Afbeelding
Gebruikersavatar
JML
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:55
Aantal honden: 4
Locatie: Geldrop

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door JML »

Dief zet het op een lopen als je je tong naar haar uitsteekt. Ligt ze lekker naast je, steek je tong uit en dan rent ze weg.
Cheeks is bang voor kinderen die verkleed zijn als piraat. Die zien we sporadisch met de carnaval.
Maddox is compleet raar... Spoort niets aan die hond.
Gebruikersavatar
Kat1
Zeer actief
Berichten: 1165
Lid geworden op: 25 jan 2012 16:07
Mijn ras(sen): American Akita
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Kat1 »

Aiko kletst als we s'morgens opstaan wanneer hij ons begroet.
'Goedemorgen, Aiko, heb je lekker geslapen?'
'Mwm'
'Echt waar? Waren er inbrekers?'
'MwoeWOE'
'Heb jij ze weggejaagd?'
'WoawmoemMOEMWOE'
'Dappere Aiko!'
'HRMMMMWOAOAM'

-Aiko zal nooit het laatste restje water uit zijn drinkbak drinken.
-Hij likt alleen de kinderen in het gezicht. Wij stinken uit onze muil, denk ik. Ons likt ie alleen op de arm of mijn hand.
-Aiko begroet altijd de laatste persoon die binnenkomt als wij thuiskomen. Maakt hem geen hol uit wie het is.
Gebruikersavatar
Lief
Zeer actief
Berichten: 5569
Lid geworden op: 05 aug 2010 12:23
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Lief »

Hier wordt wat afgekletst met beide honden.
Shadow wil me s ochtends niet van de oprit laten wegrijden, gaat hij demonstratief voor de auto liggen. Vriend mag zo vertrekken, maar ik niet.
Beide honden stappen sowieso de auto in zodra ik de klep open maak, ook al is deze helemaal volgeladen of is het de bedoeling hem uit te stofzuigen.
Gebruikersavatar
Antonetta
Zeer actief
Berichten: 4912
Lid geworden op: 20 okt 2009 12:06
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli haar bot berg ik altijd op als ik even niet op de honden kan letten, ze wil nog wel eens uitvallen als Balou er bij in de buurt komt. Ben ik terug, dan wil ze hem gelijk hebben, om er vervolgens niets mee te doen. Wel zeuren tot ze hem heeft, het gaat haar gewoon om de heb. Ook heeft ze vaste speeltijden, en gooit ze haar bal als ze hem naar mij terug komt brengen op Balou, dit deed ze voorheen ook op Gizmo.
Balou gaat als hij buiten een hond/kat ziet op zijn achterpoten staan, om hem beter te kunnen zien of om zich groter te maken??
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Gebruikersavatar
StormenRoxy
Zeer actief
Berichten: 6880
Lid geworden op: 27 jul 2009 01:58
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

als wij thuiskomen wil Roxy altijd iets in haar bek hebben, dat kan van alles zijn ze pakt het eerste wat ze ziet, schoenen, kleedjes, matjes, de deurmat enz.. als het maar iets is.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crista
Zeer actief
Berichten: 3830
Lid geworden op: 31 jul 2007 11:13
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Locatie: Appeltern

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Crista »

Mitch piept en zeurt s'avonds net zo lang totdat hij een dekentje over zich heen krijgt :mann:

Kleine opmerking daarbij... als ik niet thuis ben, gaat hij wel gewoon zonder dekentje slapen :wink:
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Gebruikersavatar
*tweety*
Zeer actief
Berichten: 9882
Lid geworden op: 28 dec 2004 11:44
Locatie: Nijkerk

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door *tweety* »

Als ik op de wc zit, wil Yvar altijd bij me komen en moet ik zijn poot vasthouden :oeps:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Gebruikersavatar
P-tt
Zeer actief
Berichten: 5365
Lid geworden op: 04 nov 2011 12:09
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Aantal honden: 2

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door P-tt »

*tweety* schreef:Als ik op de wc zit, wil Yvar altijd bij me komen en moet ik zijn poot vasthouden :oeps:
:LOL:
Hier ook zo'n wc-mee-ganger. Als ik op de wc zit komt Goof even kijken. Sinds wij zo'n zwevende wcpot hebben loopt hij een rondje onder de wc door en gaat weer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Buddyboy
Zeer actief
Berichten: 785
Lid geworden op: 23 jan 2013 09:40
Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Aantal honden: 2
Locatie: Kop van Friesland

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Buddyboy »

Buddy, onze boxer...
Altijd dezelfde tijd... er is vast een geluid van buiten en/of binnen wat hem er aan herinnert dat hij dan altijd een koekje kreeg en sindsdien doet hij zelf al vast de (schuif)kast open en gaat er voor zitten...

Als Buddy drinkt is het 1 grote bende rond zijn drinkbak... hij drinkt maar wil ondertussen niets missen van wat er om hem heen gebeurt... maar drinken en opletten gaat niet echt samen... compleet waterballet...

Ingrid
Afbeelding
Lizzy & Faya, de oppashondjes
Gebruikersavatar
ute
Actief
Berichten: 211
Lid geworden op: 03 nov 2010 23:27
Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
Aantal honden: 6
Locatie: Vriescheloo
Contacteer:

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door ute »

Onze Komondor likt na het drinken altijd de leren bank in de kamer af :P
Afbeelding
Laura & Leroy
Zeer actief
Berichten: 2322
Lid geworden op: 17 jul 2011 13:00
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Kat1 schreef: -Aiko zal nooit het laatste restje water uit zijn drinkbak drinken.
-Aiko begroet altijd de laatste persoon die binnenkomt als wij thuiskomen. Maakt hem geen hol uit wie het is.
Super grappig :goeie:
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mim
Zeer actief
Berichten: 3100
Lid geworden op: 18 feb 2006 15:34
Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Aantal honden: 2
Locatie: In de buurt van Hilversum

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door mim »

Mijn honden drinken geen water uit een bak waar andere honden uit hebben gedronken, dus altijd " eigen" water mee!
Afbeelding

Groetjes Mirjam, Smokey en Filou
Gebruikersavatar
Romy_
Zeer actief
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 mar 2013 11:32
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Aantal honden: 2
Locatie: Dieren

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Romy_ »

wij hebben onze hond perongelijk aangeleerd dat als ze ergens langs schuurt dat goed is.. en als we erbij roepen "poetsen poetsen poetsen" dan gaat ze het nog erger doen en met haar hoofd heel erg overal langs op "poetsen.." :P

als we de riem pakken voor te gaan wandelen gaat ze eerst langs de banken op schuren of langs de muren .. en tijdens het wandelen doet ze dat ook bij struiken vaak .. 1x was de struik te dun en viel ze erdoor heen haha :P (we proberen dit niet te laten gebeuren natuurlijk!:P anders heb je op een gegeven moment schuur-plekken van waar onze hond gewandeld heeft lol)

--
als er iets lekkers op tafel staat waar zij wat van wilt gaat ze haar hele repetoir aan kunstjes uitvoeren.. op de rug liggen.. rollen.. in de lucht schoppen met de poten.. hele gymnastiek sessie. (ook als we iets van kippensoep gaan maken ofzo en ze ruikt die kip :P)
--

ik heb het gevoel dat onze hond grotendeels onze taal spreekt omdat we zo ontzettend veel tegen haar praten :P we vertellen alles wat we doen en ze reageert er precies op als een mens:P

bijv zij zit aan de verkeerde kant van een bedrading.. kun je wijzen en zeggen waar de uitgang is en dan snapt ze dat.. als je zegt "daarachter naar links" gaat ze de goede kant op .. of als je zegt "oehh die is gevaarlijk kom maar gauw" bij een kat ofzo:P dan loopt ze sneller mee en kijkt ze steeds achter zich alsof ze bang is .. bij alles wat je zegt krijg je precies de reactie die je verwacht:P
Gebruikersavatar
Pemba
Zeer actief
Berichten: 14575
Lid geworden op: 29 jul 2010 16:22
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Pemba »

Nieuwe knuffels mogen van Senghe niet binnen blijven, die worden eerst een week in de tuin begraven :19:
Afbeelding
Gebruikersavatar
patricia
Zeer actief
Berichten: 2289
Lid geworden op: 02 mei 2002 23:52
Mijn ras(sen): Havanezer
Contacteer:

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door patricia »

Zodra wij weggaan pakt Joy een of twee van mijn sloffen en die legt ze bij haar in de mand, daar slaapt ze dan mee.
Groetjes Patries
Afbeelding
Gebruikersavatar
wiebel
Zeer actief
Berichten: 880
Lid geworden op: 22 jul 2010 19:52
Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door wiebel »

Boef verzameld als hij bij mijn vader thuis is en even alleen moet zijn. het liefste de werkbroeken van mijn vader uit de douche, of schoenen en die legt hij midden op het kleed in de kamer en gaat er bij liggen wachten.

als ik vergeet het hekje voor de trap te doen gaat hij naar boven en neemt de teddybeer die op de slaapkamer staat mee naar beneden en gaat daarmee op zijn plaats wachten totdat ik er weer ben.

hij ligt alleen op de bank bij een vriend van mij. :pffff:

als we gaan wandelen moet de aap(knuffel) mee, maar dat mag niet dus dan zeg ik: aap blijft hier. dan laat hij hem los, gaan we wandelen en als we terug komen stormt hij als een gek naar zijn aap om vervolgens heel blij te doen, want hij had hem zo gemist.

als ik savonds voordat we gaan wandelen zijn eten klaar zet, gaat hij naar buiten plast en draaid zich om en kijkt mij aan super blij aan van ja hallo.. ik ben al zo ver hoor kom je ook? terwijl ik dan eigenlijk het rondje af wil maken. :U:
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Toby
geregistreerd lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 dec 2012 16:40
Mijn ras(sen): shetland sheepdog
Aantal honden: 3

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Toby »

Freckles wil alleen maar water drinken uit het bakje wat buiten staat,toen het bevroren was had ie een probleem. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Zeeuws meisje
Zeer actief
Berichten: 974
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:42
Mijn ras(sen): Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024)
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Zeeuws meisje »

Kyra likt de bank af na het eten. 's Morgens heeft zij vaak nog geen zin om op te staan. Zij blijft dan in de mand in haar bench liggen terwijl de rest al staat te springen bij de deur. Kyra is ook onze sloerie, zij vindt iedereen aardig. Gaat zelfs in de trein bij wildvreemde mannen in pak op schoot zitten :lol1:

Dexter is onze holbewoner. Hij kruipt graag onder bank, ook nu hij daar eigenlijk al niet meer helemaal lekker onder past. Je voelt de bank dan ook alle kanten op wiebelen als hij zich eronder werkt of eronder vandaan klauwt. Ligt hij op de bank en verlaat ik de kamer om naar de toilet te gaan oid dan duikt ie direct onder de bank. Ook ligt hij in zijn bench niet op maar onder zijn kussen. Op mijn werkkamer staat een grote mand waar ze met zijn drietjes in passen. In de mand ligt een dekbed. Dexter ligt het liefst niet in de mand, maar trekt het dekbed eruit en kruipt eronder. Ligt hij ergens 'bloot' en verlaat ik mijn kamertje, dan kruipt hij direct onder zijn dekbed.

Ik moet altijd heel erg om Dexter lachen. Wij noem Dexter onze duracel pup omdat hij behoorlijk druk kan zijn. Hij is altijd wel 'iets' aan het doen. Hij sjeest ook graag over de hoekbank, en dan maakt het hem niet altijd uit of daar al iemand zit :O: .

Pixie krijgt graag aandacht, maar wil niet zomaar opgepakt worden. Ze komt dus als een dolle naar je toe rennen en gaat tegen je benen opstaan. Als je haar wil oppakken rent ze weg. Maar daar is denk ik in haar vroege jeugd wat teveel naar gegrabbeld door kleine kinderhandjes. Haar eerste half jaar woonde ze namelijk bij een mevrouw met twee kleine kinderen. Dus dat is mss niet zozeer gek :19: Pixie is dus eigenlijk de minst rare van de drie.
Groetjes,

Len
Afbeelding

Dogs are like potato chips. You can't just have one.
Gebruikersavatar
Romy_
Zeer actief
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 mar 2013 11:32
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Aantal honden: 2
Locatie: Dieren

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Romy_ »

Zeeuws meisje schreef:Ligt hij op de bank en verlaat ik de kamer om naar de toilet te gaan oid dan duikt ie direct onder de bank. .
Misschien een luchtverfrissertje gebruiken ;)
Gebruikersavatar
Buddyboy
Zeer actief
Berichten: 785
Lid geworden op: 23 jan 2013 09:40
Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Aantal honden: 2
Locatie: Kop van Friesland

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Buddyboy »

Pemba schreef:Nieuwe knuffels mogen van Senghe niet binnen blijven, die worden eerst een week in de tuin begraven :19:
Ah, das minder... maar zal een lekker geurtje geven...hihi
Afbeelding
Lizzy & Faya, de oppashondjes
Gebruikersavatar
Kat1
Zeer actief
Berichten: 1165
Lid geworden op: 25 jan 2012 16:07
Mijn ras(sen): American Akita
Aantal honden: 1

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Kat1 »

Goed, we hebben er sinds kort weer iets nieuws bij: Meneer vindt het voortaan de normaalste zaak van de wereld om na het eten zijn smoel af te vegen aan mijn bank. :80: :schrik:
Gebruikersavatar
*tweety*
Zeer actief
Berichten: 9882
Lid geworden op: 28 dec 2004 11:44
Locatie: Nijkerk

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door *tweety* »

Kat 1: meneer veegt na het eten zijn bek af aan de bank

Ja die ken ik hier ook, lekker vlees gegeten, komt ie hier zn bek afvegen aan je kleren :(:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Corneliana
Zeer actief
Berichten: 12329
Lid geworden op: 18 dec 2012 12:13

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Corneliana »

*tweety* schreef:Kat 1: meneer veegt na het eten zijn bek af aan de bank

Ja die ken ik hier ook, lekker vlees gegeten, komt ie hier zn bek afvegen aan je kleren :(:
ik schaam me rot maar ik veeg zn snoet altijd schoon :oeps:
met een washandje of vochtig doekje
niet omdat ik denk dat dat moet maar dat is er ingeslopen.
ik veeg bij dreumes de mond af, loop met washandje naar de keuken of naar de gang, kom ik twee vragende oogjes tegen en als ie dan net gegeten heeft zeg ik: ook ff bekkie poetsen Sky? nou daar gaat hij voor zitten hoor :lol1: het zal dan wel lekker naar eten ruiken denk ik.
Gebruikersavatar
Lisette1985
Zeer actief
Berichten: 3491
Lid geworden op: 12 jul 2010 09:14
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Aantal honden: 3

Re: Rare dingen van je hond

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Bumba heeft al sinds zijn puppytijd een rare tik.
Als hij moe is dan kruipt hij op schoot en dan moet ik mijn mouw opstropen zodat hij op mijn arm kan sabbelen en valt dan in slaap.
Wanneer ik hem negeer dan word hij helemaal gek, hij MOET mijn arm hebben.
Voorheen deed hij dit te pas en te onpas, nu mag hij dat alleen nog als we savonds naar bed gaan.

Balou is dol op zijn speelgoed en heeft een paar favorieten waaronder zijn varkentje en zijn eend.
Als 1 van de andere honden die pakt dan rent hij erachteraan om hem af te pakken, brengt zijn eend of varkentje naar de mand om ze terug te leggen en dan gaat Balou weer verder met waar hij mee bezig was.

Bliss is natuurlijk nog een baby maar die heeft hele verhalen als iets haar niet lukt.
Als ze met een bot bezig is en het bot doet niet wat ze wil dan komen er geluiden uit of ze vermoord word :LOL:
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”