Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schattig?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
senna en odin
Zeer actief
Berichten: 1439
Lid geworden op: 30 jul 2009 16:15
Locatie: in Nederland

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door senna en odin »

Het ziet er misschien heel schattig uit, maar voor jij poep hebt gezegd heeft ie het hoofd van dat kindje al in zijn bek zitten....bij wijze van spreken.

Hond gaapt al van de stress, kindje ligt lager dan de hond gezien de rangorde........ :ugh:
Ik vind het geen geslaagde actie.
Groetjes Belinda
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pino-Powerrr
Actief
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:45
Mijn ras(sen): kruising rottweiler

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Pino-Powerrr »

ik weet niet hoe of wat, maar ik zou zeggen dat ik blij ben dat het mijn hond en kind niet zijn
zoals de hond reageerd zou ik niet helemaal vertrouwen bij zo'n klein kind denk ik
Afbeelding
Veni Vidi Vici
Gebruikersavatar
Nuran Gino
Zeer actief
Berichten: 620
Lid geworden op: 09 apr 2009 19:17
Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Nuran Gino »

ik zou het risico niet nemen...ik vertrouw mijn hond voor 99 procent...maar niet die ene procent hè...
Afbeelding
Groetjes Marjan en een poot van Nuran en Santoz
http://www.nurangino.nl
Gebruikersavatar
Teuntje56
Zeer actief
Berichten: 636
Lid geworden op: 17 sep 2010 22:01
Mijn ras(sen): Xborder collie
Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Teuntje56 »

Mijn reactie is hoe haal je het in je hoofd om daar op deze manier aandacht aan te besteden. Ook nog even een blik geworpen op de andere filmpjes die op you tube staan. sommigen nog erger. Inderdaad totdat er wat gebeurd en dan is het de hond weer die het gedaan heeft. Hoe dom kun je als ouders zijn.
Gebruikersavatar
Marina
Zeer actief
Berichten: 4550
Lid geworden op: 26 apr 2010 21:06
Aantal honden: 1
Locatie: Someren

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Marina »

Pff ik zou het ook niet durven. Je bent altijd te laat mocht er wel iets gebeuren. brrr
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Gebruikersavatar
Evertje
Zeer actief
Berichten: 1766
Lid geworden op: 13 nov 2010 22:52
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Aantal honden: 2
Locatie: Potsdam

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Evertje »

Dat commentaar van die vrouw vind ik al :kotz: Maar ik zie er meer in dat de hond reageert op 'he wie komt er aan mijn poot'. De meeste honden vinden dit niet heel erg leuk. Bij een volgende aanraking gaapt hij, vaak een teken van spanning inderdaad. Daarnaast ligt het kind ook nog eens plat op de grond. Ik zou het met mijn kind niet zo doen, laat ik het zo zeggen.
bouvierpoedel
Zeer actief
Berichten: 51968
Lid geworden op: 08 dec 2009 06:32
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Bij sommige van mijn honden zou ik zo een kind neer kunnen leggen en haar volledig vertrouwen.
Zolang ik erbij ben.
Zie gewoon een lekkere relaxte boxer die rustig overeind komt en dat gapen kan ook koem omdat hij lag te pitten.
Niets verontrustend.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Gebruikersavatar
Ragyo
Zeer actief
Berichten: 3287
Lid geworden op: 27 feb 2007 11:21
Contacteer:

Re: Schattig?

Ongelezen bericht door Ragyo »

ik vind 't moeilijk er iets van te zeggen zonder de hond te kennen... het ziet er in mijn ogen niet direct bedreigend uit, maar als Kiba ergens zo zijn poot op legt, is dat vaak een voorproefje voor wilder speels meppen met de poten en dat zou ik niet riskeren met een baby (even hypothetisch dat ik hem uberhaupt met kinderen zou vertrouwen). Dus daarom voel ik me er ook niet zo lekker bij als ik die boxer dat zie doen. Van Ragyo kan ik me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat ie een poot op een babyhandje zou leggen, ik denk dat die eerder zou snuffelen en evt likken.
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”