Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht kennel Rottweiler
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Gezocht kennel Rottweiler
Voor iemand die helemaal niet thuis is op het internet ben ik op zoek naar een Rottweilerkennel waar de honden in kennels worden gehouden.
De hond zal waakhond worden, en daardoor meerdere uren per dag in een kennel vertoeven.
Hij zal deels huishond worden, en dus ook gewoon zijn knuffels en aandacht krijgen, maar voor het overgrote deel is het een waakhond.
De persoon voor wie ik dit vraag is een beetje van de oude stempel, en zoekt een kennel waar het mee klikt.
Ik ben helemaal niet thuis in de Rottie wereld, vandaar dat ik het hier vraag.
De hond moet wel voorouders met goede karakters hebben, want er komen ook kinderen over de vloer en met alle Rottweilers die deze persoon tot nu toe heeft gehad kon dit altijd.
De hond die hij nu heeft is echt oud en op aan het raken, en een echte lieverd. Nu zoekt hij dus weer een pup.
Deze persoon woont op een soort kleine boerderij, met flink wat ruimte rond het huis.
Alvast bedankt voor de hulp.
De hond zal waakhond worden, en daardoor meerdere uren per dag in een kennel vertoeven.
Hij zal deels huishond worden, en dus ook gewoon zijn knuffels en aandacht krijgen, maar voor het overgrote deel is het een waakhond.
De persoon voor wie ik dit vraag is een beetje van de oude stempel, en zoekt een kennel waar het mee klikt.
Ik ben helemaal niet thuis in de Rottie wereld, vandaar dat ik het hier vraag.
De hond moet wel voorouders met goede karakters hebben, want er komen ook kinderen over de vloer en met alle Rottweilers die deze persoon tot nu toe heeft gehad kon dit altijd.
De hond die hij nu heeft is echt oud en op aan het raken, en een echte lieverd. Nu zoekt hij dus weer een pup.
Deze persoon woont op een soort kleine boerderij, met flink wat ruimte rond het huis.
Alvast bedankt voor de hulp.

-
- Zeer actief
Re: Gezocht kennel Rottweiler
Bedankt Nanna,
Maar zo weet ik toch nog altijd niet welke fokker passend kan zijn voor deze persoon?
Maar zo weet ik toch nog altijd niet welke fokker passend kan zijn voor deze persoon?

-
- Zeer actief
Heb je mijn vraag niet gelezen dan.
Er zijn hier vast wel mensen die thuis zijn in de Rottiewereld en die wel weten welke fokker in het plaatje past.
Dus ik wacht wel even op een antwoord van iemand anders.
Er zijn hier vast wel mensen die thuis zijn in de Rottiewereld en die wel weten welke fokker in het plaatje past.
Dus ik wacht wel even op een antwoord van iemand anders.

Je hebt PM;)
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ken iemand met een leuke rottweiler. Zij hebben hem bij Elitehof in Elim ik weet dat ze daar hun honden in kennels hebben maar weet verder niks van de fokker. Alleen dat hun rottweiler erg leuk is en daar weg komt.

- Jeannettebo
- Zeer actief
En degene dan waar hij zn huidige vandaan heeft? Weet die niet een kennel

-
- Zeer actief
Is die site alleen maar in het Engels online?anne_lies schreef:Ik ken iemand met een leuke rottweiler. Zij hebben hem bij Elitehof in Elim ik weet dat ze daar hun honden in kennels hebben maar weet verder niks van de fokker. Alleen dat hun rottweiler erg leuk is en daar weg komt.
En zijn ze wel in het Nederlands te woord te staan?

-
- Zeer actief
Elim zegt mij helemaal niets, ik had er nog nooit van gehoord.
Maar als het Engels zo slecht is, dan zullen ze wel beter NL spreken neem ik aan (hoop ik haha)
Maar als het Engels zo slecht is, dan zullen ze wel beter NL spreken neem ik aan (hoop ik haha)

- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
Ja ze spreken wel gewoon Nederlands.Mojuan schreef:Is die site alleen maar in het Engels online?anne_lies schreef:Ik ken iemand met een leuke rottweiler. Zij hebben hem bij Elitehof in Elim ik weet dat ze daar hun honden in kennels hebben maar weet verder niks van de fokker. Alleen dat hun rottweiler erg leuk is en daar weg komt.
En zijn ze wel in het Nederlands te woord te staan?