Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

broekje voor loopsheid

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

trea_z
Vaste gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 dec 2005 18:47

broekje voor loopsheid

Ongelezen bericht door trea_z »

Hallo allemaal,

Onze hond Indy zal binnenkort weer loops gaan worden. Nu hoorde ik dat je ook broekjes kan kopen voor je hond. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Rea
Zeer actief
Berichten: 5752
Lid geworden op: 06 mei 2002 23:21
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Ja zeker ondingen :N:
De ieren laten ze wel zitten maar ik vergeet ze dan nog weleens met uitlaten en loopt zo'n dame met een natte broek :denken:
Of ze staan bij de achterdeur en laat ik ze zonder na te denken even naar buiten :eek:
Dus hier geen broeken meer, ik heb de dwijl klaar liggen :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
little-wolf
Zeer actief
Berichten: 5824
Lid geworden op: 31 dec 2003 14:03
Aantal honden: 1
Locatie: Ergens bij tholen

Ongelezen bericht door little-wolf »

reuze uitvinding :ok:
rochelle krijgt hem alleen in huis aan. anders sloopt ze het.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Wel gekocht maar niet omgedaan :smile: Ze houdt zich redelijk schoon. We hebben tissues klaar staan en dat maakt makkelijk schoon :ok:
Gebruikersavatar
Barely legal
Actief
Berichten: 128
Lid geworden op: 26 okt 2004 21:38
Locatie: goudswaard
Contacteer:

Ongelezen bericht door Barely legal »

ooit eens een aangeschaft en een keer gebruikt, annabel kreeg toen onteking terwijl ik elke 2 uur een nieuw inlegkruisje erindeed, tegenwoordig dweil ik wel een keer extra :wink:
Afbeelding

All at Barely Legal
Gebruikersavatar
yamie
Zeer actief
Berichten: 24195
Lid geworden op: 15 jan 2004 05:19
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Locatie: Goor
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

1 van mijn teven heeft wel eens een broekje aan, maar die lekt ook gigantisch .. ik heb haar dan geen officieel hondenbroekje aan, de vorige keer had ze een mooi rood mensen slipje met kant aan, enig gewoon :mrgreen:
Gebruikersavatar
marian*
Erelid
Berichten: 32600
Lid geworden op: 10 feb 2003 18:01
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Hier geen broekje voor mevrouw :neenee:
Is alleen maar lastig met die lange haren van Bente's broek.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Gebruikersavatar
Silvia
Zeer actief
Berichten: 1090
Lid geworden op: 27 okt 2005 19:54
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

de shih tzu van me vriendin had ook een broekje aan vorige week toen ze hier was. van mij hoefde het niet want ik heb tegels en billendoekjes van de kids en sanitair doekjes dus de boel is zo schoon en ze heeft hier ook gen brokej gedragen.
thuis draagd ze het broekje wel omdat ze daar vloerbedekking hebben. Wel schattig want ze (truffel) schaamt zicht wel als je haar uitlacht. hihi. dus dat hebben we ook maar niet gedaan toen ze binnen kwam.

zelf heb ik er gen ervaringen mee ik heb een reutje.
Groetjes Silvia en Diesel
Briana
Vaste gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 jan 2006 21:30
Locatie: Beverwijk

Ongelezen bericht door Briana »

Onze teefjes krijgen ook geen broeke aan, ik dweil wel gewoon 2 x. Maar ze bloeden ook niet veel dus dat scheelt ook wel weer :mrgreen:
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Ongelezen bericht door maart »

hier heeft ze er enkel overdag één aan als ik er een eindje niet mee naar buiten kan. anders loopt ze gewoon zo, ook 's nachts heeft ze geen aan (dan sloopt ze hem zeker :roll: )
maar ze verliest niet echt veel bloed (ze is wel nog maar 1 keer loops geweest, weet dus niet of dit nog zal veranderen)
buiten draagt ze hem natuurlijk ook nooit :wink:
Maxensammie
Vaste gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 dec 2005 22:16
Locatie: Harderwijk

Ongelezen bericht door Maxensammie »

Onze teef heeft ook weleens een broekje aan gehad, gewoon een oude van mij met een gat er in geknipt voor d'r staart :smile:
Maar ik vond het niet prettig want zij vond het echt niet leuk en werd er helemaal somber van, die arme...Lag ze in haar mand steeds naar me te kijken met van die vragende oogjes; mag het echt niet zonder broekjuuuhhh......?? Nou toe maar dan, extra dweilen maar :wink:

Groetjes Karin

Afbeelding
Gebruikersavatar
starfleet
Erelid
Berichten: 8441
Lid geworden op: 16 jan 2005 23:56

Ongelezen bericht door starfleet »

Buffy is nu loops en ik doe haar niet zo'n broekje aan. Ik heb de bank afgedekt met fleecedekens en ze houdt zichzelf goed schoon als ze niet slaapt. En asl ze drupt likt ze het snel op :N:

Ik weet zeker dat ze dat gehannes met een broekje verschrikkelijk vindt. Vroeger had vrijwel iedereen vaste vloerbedekking en dan zou ik wel een broekje gebruiken, hoe vervelend ze het ook vond. Mijn vriendin gebruikte een kinderbadpakje met de loopsheid, dat kreeg de hond er niet af.

Anne
Gebruikersavatar
M@scha
Zeer actief
Berichten: 40674
Lid geworden op: 19 nov 2003 11:25
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Ongelezen bericht door M@scha »

lola draagt rompertjes :pffff:

ik heb zo'n broekje gehad, maar daar kreeg ze vershrikkelijke striemen van op haar buik.

een gewoon kinderonderbroekje is te groot voor haar kleine kontje en trok ze uit.

dus een rompertje, waar de knoopjes zitten zit precies haar staart.

het ziet er niet uit, maar werkt wel en lola heeft het nog warm ermee ook whahahaha
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tineke en Chicca
Actief
Berichten: 208
Lid geworden op: 05 jun 2005 21:51
Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.

En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij
Locatie: Boskoop

Ongelezen bericht door Tineke en Chicca »

Wij hebben hier een broekje gehad, maar Chicca vond het niet fijn. Nu hebben wij bij Dino niets gedaan. We maken wel extra schoon.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
Gebruikersavatar
toxic
Actief
Berichten: 212
Lid geworden op: 10 jan 2006 23:39
Locatie: zaventem
Contacteer:

Ongelezen bericht door toxic »

ik doe ze geen broekje aan omdat ik dat een keertje gedaan heb, en dan liep ze buiten en dan moest ze dringend grote behoefte doen en ja, ik was niet rap genoeg en vergat dat ook altijd om het uit te doen als ze buiten aan het spelen was dus ja, ook mijn dweil maar klaarleggen, ik kan er mij binnen een maand aan verwachten dat het zover is met haar :ugh:
groetjes
Gebruikersavatar
Madelon
Vaste gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 apr 2005 21:05
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelon »

2 dames hier worden nog loops, ze krijgen dan zo'n broekje aan, ze vinden het even vervelend maar zijn er zo aan gewend.
Groetjes Madelon, Lucky, Mika, Suus en Mika
Afbeelding
onze weblog: www.suusmikalucky.web-log.nl
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”