Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

niet willen eten

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

goeiemorgen,

Ik zit met een probleem, of beter gezegd mijn hond heeft een probleem. Hij wil de laatste weken niet of nauwelijks nog eten. Het is de rechter hond op de foto:
Afbeelding

Ik zal eerst even de voorgeschiedenis vertellen.....Baldo heb ik 10 jaar geleden uit het asiel gehaald toen hij 2 was. Het is een kruising van een labrador en "huppeldepup". In mei van dit jaar wordt hij 12 wat op zich wel een respectabele leeftijd is maar tot voor 3 maanden geleden was hij altijd een erg fitte maar ietwat te dikke vrolijke hond van een kilo of 36. Bij de laatste weging vorige week waren er daar nog 28 van over. Hij wil niet of nauwelijks meer eten maar drinkt wel enorm veel, dat was ook in het begin de reden waarom ik naar de DA ging. De laatste 2 maanden loop ik af en aan naar de dierenarts maar dat schiet in mijn ogen niet erg op.

Het laatste wat we gedaan hebben is een urine en bloedonderzoek en daar kwam het volgende naar buiten: Urine in orde maar wel een klein beetje bloed gezien wat duidde op een lichte ontsteking waarvoor hij nu peniciline krijgt. Bloedonderzoek leverde in zoverre niet veel op dan dat zijn lever, alvleesklier, nieren e.d. allemaal in orde zijn alleen werd er een verhoogde concentratie calcium gevonden. De betekenis hiervan was haar (de DA) nog niet duidelijk. Volgens haar zou het óf zijn prostaat óf een gezwel kunnen zijn. Gelukkig kijkt de DA iets verder en ook alternatief.

a.s maandag heeft Baldo het volgende onderzoek, dan ga ik naar een DA in Brunssum alwaar hij een echoscopie krijgt in de hoop dat daar dan wat op valt te zien zodat ik in elk geval weet wat hij mankeert. Dat het beest zich niet lekker voelt dat is van verre te zien en mijn hond is in 3 maanden tijd van een fitte senior veranderd in een rammelende zak botten :jank:
Ook wat me zorgen baart is het volgende, als hij naast me ligt dan zie ik hem vaker rillen in het ritme van zijn ademhaling alsof hij het koud heeft maar dat is niet het geval. Wat zijn fitheid betreft staat hij voor het wandelen nog steeds als eerste bij de deur maar is al snel moe op 1/3 van zijn normale ronde dus die heb ik behoorlijk ingekort.

Maar nu het belangrijkste, hoe krijg ik dat beest weer aan het eten.......ik heb al zoveel geprobeerd aan verschillende merken voedsel, vlees, brokken, gebakken ei en noem maar op, soms eet hij het en denk ik "eureka" dat is het maar de volgende keer laat hij het weer staan en trekt er zijn neus voor op. Ik ben bang als dit nog 2 á 3 weken zo doorgaat het een aflopende zaak is.....hij is altijd een gezonde hond geweest die zelden bij de DA kwam.

Marc
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door laeken »

Helaas ben ik bang dat je hond niet lang meer te leven heeft en dat je het uit je hoofd moet zetten hoe je hem weer aan het eten krijgt. Ik denk dat hij iets onder de leden heeft dat hem fataal wordt. En ik vraag me dus af of meer eten daar nog iets aan gaat helpen helaas.

Want als hij zoveel afgevallen is en dergelijke symptomen heeft moet je echt gaan denken aan een terminaal iets. Sterkte, ik ben bang dat je binnenkort afscheid moet nemen van die mooie hond :ugh:
Afbeelding
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

laeken schreef:Helaas ben ik bang dat je hond niet lang meer te leven heeft en dat je het uit je hoofd moet zetten hoe je hem weer aan het eten krijgt. Ik denk dat hij iets onder de leden heeft dat hem fataal wordt. En ik vraag me dus af of meer eten daar nog iets aan gaat helpen helaas.

Want als hij zoveel afgevallen is en dergelijke symptomen heeft moet je echt gaan denken aan een terminaal iets. Sterkte, ik ben bang dat je binnenkort afscheid moet nemen van die mooie hond :ugh:

Ik zal niet ontkennen dat dit me ook niet eens door het hoofd geschoten is maar ik heb de DA hier nog met geen woord over horen reppen.....en ik ken haar als een eerlijk en recht voor zijn raap zijnde persoon.
Je geeft een akelig hard antwoord en ik hoop serieus dat je het bij het verkeerde eind hebt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
Gebruikersavatar
Roompie
Zeer actief
Berichten: 7116
Lid geworden op: 23 dec 2010 19:55
Aantal honden: 1

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Roompie »

12 jaar is een mooie leeftijd en ik hoop voor je dat je er nog een jaar of wat bij aan kunt plakken maar net als laeken ben ik bang dat je prachtige hond dat niet gaat halen.
Sterkte! :roos:
Afbeelding
Lillith
Zeer actief
Berichten: 6848
Lid geworden op: 12 apr 2010 19:43

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Lillith »

Oh, wat erg, ik heb geen idee wat er met je hond aan de hand is, misschien de echte experts onder ons??
Eten; heb je al lang gekookte kipfilet geprobeerd, verder veel sterkte met je hond :ok:
Gebruikersavatar
Roompie
Zeer actief
Berichten: 7116
Lid geworden op: 23 dec 2010 19:55
Aantal honden: 1

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Roompie »

Waar slaat dat echte nou op dan..
Afbeelding
Lillith
Zeer actief
Berichten: 6848
Lid geworden op: 12 apr 2010 19:43

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Lillith »

Onyx schreef:Waar slaat dat echte nou op dan..
Echte expert= een DA of ervaringsdeskundige. :pffff:
Gebruikersavatar
Roompie
Zeer actief
Berichten: 7116
Lid geworden op: 23 dec 2010 19:55
Aantal honden: 1

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Roompie »

Hij loopt al bij een DA dus voor medisch advies kom je niet op een forum lijkt mij. Dat zal, zonder de hond zelf gezien te hebben, gokwerk blijven. Die hond eet niet en het baasje heeft al van alles geprobeert.
Dus afwachten wat er maandag uitkomt en verder kunnen we duimen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het klinkt niet best, Marx.
Maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Neemt niet weg dat ik je help hopen dat ze wat vinden en dat er iets aan te doen is.

Bouillon met vlees (kip of zo) al geprobeerd?
Omdat hij zo dorstig is gaat er misschien wel iets in dat bijna vloeibaar is?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door laeken »

Helaas hoef je geen expert te zijn om in te zien dat 8 kilo afvallen in zeer korte tijd, rillen, afnemende conditie, geen eetlust en bloed in de urine duidt op een groot probleem. Dat in combinatie met de leeftijd van 12 jaar maakt dat ik weinig hoop heb voor de hond als er niet heel snel iets gevonden wordt wat verholpen kan worden. Dat is hard maar wel een feit helaas.

Ik zou ook liever melden dat ik nog veel hoop heb en dat het vast en zeker goed zal komen. Helaas denk ik eerlijk gezegd dat dat niet het geval is. Alle symptomen duiden op een ernstig iets. Uiteraard hoop ik net als iedereen op een probleempje dat verholpen kan worden. Laat dat duidelijk zijn. :wink: Sterkte.
Afbeelding
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

Ok, Ik snap jullie antwoorden maar ik denk dat jullie ook begrijpen dat dat nou net de antwoorden zijn die ik dus NIET wil horen.......en ik heb dit gepost in de hoop dat er mensen waren die de symptomen herkenden en me eventueel tips konden geven met een eventuele oorzaak. Misschien wel tegen beter weten in, maar toch....
Posten doe ik hier niet zoveel maar lees wel al jaren mee.

Begrijp goed dat Baldo (we hebben altijd honden gehad thuis) mijn eerste "eigen" hond is en geloof me dat ondanks dat hij uit het asiel komt dat ik nog nooit zo'n trouwe hond als hem heb gehad. Op de foto zien jullie ook Max, die is een stuk jonger maar dit zijn 8 poten op 1 buik en altijd samen. Jaren heeft hij naast me gezeten in de vrachtwagen alleen de laatste 3 jaar breng ik hem trouw elke ochtend naar mijn ouders want om mee te gaan werd hij wat te oud. Als men mij tegen komt als ik aan het wandelen ben gelooft niemand me dat hij al bijna 12 is, zo vitaal loopt (liep) hij rond dus ik heb moeite met het feit dat het zo snel gaat.

Ik wacht het onderzoek maandag eens af, want dat er in zijn buik iets niet goed zit ben ik van overtuigd.

Marc
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door laeken »

Is hij getest op suikerziekte? Veel drinken, afvallen en geen eetlust zou ook suiker kunnen zijn. :wink:
Afbeelding
Muk

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Muk »

Wat geef je voor een voer. Als je hond niet eet en hij krijgt normaal brokken, dan kan hij die misschien nu niet goed meer wegkrijgen. Dan kun je beter ander voer proberen, zoals bijvoorbeeld de kipfilet of kvv. In kvv zit ook veel meer vocht, en het eet makkelijker weg.
Al ben ik bang dat je hond "op" is. Ik hoop van niet, maar ben bang van wel. Sterkte.
muppie en co
Actief
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 aug 2009 11:24
Mijn ras(sen): rottweiler, greyhound en mix

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door muppie en co »

ik wil je allereerst ontzettend veel sterkte wensen, ik weet wat het is om een hond te hebben die ziek is en je weet niet wat hem mankeert en toch zie je hem langzaam aan verder terug zakken.

Ik denk dat als het echt iets kwaadaardigs is, je het snel zult merken, dus daar wil ik verder niks over zeggen.

Soms hebben honden die om een of andere reden langere tijd slecht hebben gegeten effe een nieuwe start nodig om hun weer aan het eten te krijgen. Heb dit al eens vaker meegemaakt. je hebt bij de dierenarts speciale voeding o.a. convalescence support wat vaak gebruikt wordt om honden na een zware operatie weer aan het eten te krijgen. Dit is een poeder dat je kunt aanlengen met warm water en je kunt dit eventueel met een spuitje ingeven. Misschien heb je dit al geprobeerd en anders vind ik het zeker het proberen waard. Verder heb je bij de dierenarts speciale kuipjes pate die veel honden die behoorlijk ziek zijn nog onweerstaanbaar vinden. Dit zijn speciale kuipjes met extra energie en vitamine. Ik ben de naam kwijt maar misschien dat je da weet wat ik bedoel of dat het via google te vinden is.

Heb je vers vlees al geprobeerd Carnibest of iets dergelijks? Wel met kleine beetjes beginnen als je hond het niet gewend is.

Als ik jouw verhaal zo lees lijkt het wel dat het iets zeer ernstigs is maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je hond een chronische ontsteking heeft (vind ik toch minder ernstig dan een tumor) dat vreet namelijk ook ontzettend veel energie van je hond.

Je hebt het over rillen, deed hij dit al voor de penicilline kuur? Welke kuur krijgt hij? Heel veel antibiotica en verwante stoffen zorgen er juist voor dat een hond zich nog beroerder voelt. Deze werken namelijk vaak op de maag en darmen (buikpijn en misselijkheid) en als je dan een hond hebt die zich al slecht voelt en deze medicijnen er nog bij geeft dan wil hij natuurlijk niks meer eten. Heb je het vermoeden dat het eten nog slechter is geworden na het beginnen van de kuur geef dit dan aan bij de da. Vaak reageren honden op een andere kuur beter. Is net als bij mensen.
Clavubactin is een vaak gebruikt antibiotica en marbocyl (baytril) maar heel veel honden worden hier ontzettend beroerd van.

Als laatste is jouw dierenarts gevestigd in elsloo?

Succes!

groetjes Sandra (sorry voor het lange verhaal, maar ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt)
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

de tabletten die hier liggen heten Aescotrim 480, volgens de beschrijving tegen allerlei infecties.

Een paar jaar geleden al overgestapt op een seniorenbrok aangevuld met wat vlees. Nu in deze situatie alleen maar vlees van het merk Renske wat een volledige voeding is. Om een voorbeeld te geven is 1 zo'n bakje goed voor een hond van 13 kilo dus zou hij er minimaal 2 per dag moeten hebben. Hij krijgt met moeite zo'n half bakje op, sterker nog vandaag is het op wat boterhammenvlees na met zijn pillen in niets in gegaan. Het staat klaar voor hem maar hij weigert het.

Dat het goed mis is met mijn hond weet ik. Ik denk dat het ergens in zijn buik zit, maar die is onderzocht en er waren geen verdikkingen of iets dergelijks te voelen.

mijn Da zit in Sittard, die van elsloo ken ik wel
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

Tsss stomme hond,

Kom net terug van de patatzaak en de frikandellen gingen er wel met veel smaak in terwijl hij de hele dag bijna niets gegeten had :scratch:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
Alhomaro
Actief
Berichten: 273
Lid geworden op: 06 jan 2011 16:15
Mijn ras(sen): Catalaanse herder, Kuvasz en Havanezer
Aantal honden: 3
Locatie: Hongarije

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Alhomaro »

Allereerst heel veel sterkte met je zieke hond. Ik hoop dat het allemaal goed komt, al ziet het er inderdaad ernstig uit. Maar een paar maanden geleden gaf ik ook geen stuiver meer voor het leven van mijn hondje (toen 11 jaar). Zij had toen een rattengif vergiftiging. Maar 2 dagen geleden vierden we haar 12de verjaardag.
Omdat zij toen ook niet wilde eten, kreeg ik van de dierenarts het volgende dieet op:

1e dag vleesbouillon
dag 2 vleesbouillon met 2 eetlepels rijst
dag 3 t/m 5 vleesbouillon met 2 eetlepels rijst + 1 eetlepel yoghurt
dag 6 t/m 8 vleesbouillon met 2 eetlepels rijst + 1 eetlepel yoghurt + 1 eetlepel gevogelte

Dit heeft bij Sandy goed geholpen. Misschien lukt het ook met jouw hond? Nou is Sandy een hondje van 8 kilo. Je zult de hoeveelheden dus wel een beetje moeten aanpassen.
Afbeelding
muppie en co
Actief
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 aug 2009 11:24
Mijn ras(sen): rottweiler, greyhound en mix

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door muppie en co »

aescotrim ken ik wel. is op zich wel een goed antibiotica. Wordt ook veel aan paarden voorgeschreven onder de naam sulfatrim of trimsulfa. Maar toevallig heeft een van mijn honden vorige week een kuur hiervan voorgeschreven gekregen ivm een blaasontsteking. Ik ben na vijf dagen moeten stoppen omdat ze steeds minder wilde gaan eten en steeds meer buikpijn kreeg. (ze wilde alleen nog maar leverworst eten en verder niks) ik weet niet hoe lang de kuur voor jouw hond nog duurt maar anders zou ik toch zeker eens contact opnemen met jouw dierenarts en vragen of je misschien van kuur kunt veranderen (als je tenminste zelf het idee hebt dat hij nog minder is gaan eten na het beginnen met de kuur).
Gebruikersavatar
May Linn
Zeer actief
Berichten: 551
Lid geworden op: 12 apr 2010 15:17
Mijn ras(sen): border collie's en herders
Locatie: Roermond

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door May Linn »

Ik ben geen dierenarts maar ik zou denken aan nieren, lever of suikerprobleem.
Het klinkt iig niet zo goed wat je verteld :ugh:
Mijn oude hond wilde vorig jaar ineens ook niet meer eten, wat ik haar ook voorzette.
Ze was alleen wel echt duidelijk ziek, in de zin van futloos, bolle buik.
Dit bleek afkomstig van een leverprobleem, maar dit was in het bloed ook te zien (wel pas na de 2e bloedprikken, de 1e keer was alleen de ontstekingswaarde wat verhoogd maar de leverwaardes niet).

Ik zou het idd wat je al doet laten onderzoeken door middel van een echo (is er al een röntgenfoto gemaakt?)
En evt nog een bloedonderzoek.
Daarnaast zou ik persoonlijk als uit deze onderzoeken niets komt, er prednison instoppen.
Het is een paardenmiddel, maar kan soms wel een verschil maken tussen leven en dood.
Bij mijn eigen hond heb ik hier uiteindelijk, na een week klooien bij de dierenarts, ook voor gekozen en binnen 2 uur was ze weer bijna normaal.
Het kan wel bijwerkingen hebben zeker op lange termijn, maar als niets helpt zou ik persoonlijk dit proberen.

Sterkte!
Gebruikersavatar
saskia en sjaak
Zeer actief
Berichten: 1420
Lid geworden op: 16 aug 2010 23:19
Mijn ras(sen): klikobakkie
Aantal honden: 1

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

sterkte met je kanjer!!!

en fijn dat de frikandellen wel smaakten!!!!!
Afbeelding
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

Vanmorgen heeft hij de echo gehad......flinke tumor van 8 bij 4 centimeter bij de prostaat.

Baldo kwijnt onder mijn ogen vandaan, wil het beest niet laten lijden want pijn heeft hij behoorlijk.

Is dit weekend er niet beter op geworden en ga zometeen met de resultaten van de echo naar mijn DA. Ik had gevraagd of er nog iets aan te doen was, misschien was het antwoord met een aantal erg dure en niet prettige operaties hopende dat het niet kwaadaardig is. Meteen kwam daarna het antwoord "ga bij jezelf te rade of je dit een 12 jarige hond nog wil aandoen en niet in de minste plaats jezelf". Ten minste een eerlijk antwoord.

Ik vrees dat ik zonder hem terug kom


Marc
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:( he wat naar, heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
annemick
Zeer actief
Berichten: 4897
Lid geworden op: 02 jan 2011 13:51
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1
Locatie: Noord-Holland

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door annemick »

Heel veel sterkte, dit is het laatste wat je had willen horen natuurlijk, arme Baldo :roos:
Afbeelding
_________________________
Boxer Jane 25-07-2014
Boxer Mickey 15-10-2001 *18-05-2015
Gebruikersavatar
kelly0708
Vaste gebruiker
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 feb 2009 20:57

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door kelly0708 »

heel veel sterkte. :roos:
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Pff, heb kippevel bij het lezen. Natuurlijk wil je graag hoopvolle antwoorden, maar soms is dat niet reeel. Ik was ook direct gealarmeerd en zag het somber in en lees verderop, dat een tumor is geconstateerd. Wat een verdriet. Ik wens je heel veel sterkte.
Afbeelding
marx-7
Actief
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 okt 2006 12:26
Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
Aantal honden: 2
Locatie: Sittard

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door marx-7 »

Ik verlangde van mijn DA een duidelijk antwoord wat nu te doen......

Verder onderzoeken/operaties zou me enorme bedragen aan euro's gaan kosten, het groeit me niet op de rug, en er was geheel geen garantie dat het dan goed zou komen. Geld interesseert me in dit geval totaal niet maar dit kon ik simpelweg niet opbrengen.

Ik heb gewacht totdat hij in diepe slaap was, heb hem bedankt voor een werkelijk super trouwe vriendschap alhoewel er ook momenten waren dat ik hem achter het behang kon plakken, maar daar aan terug denkende kan ik er om lachen. Wilde het finale spuitje niet afwachten dat kon ik niet opbrengen.

Hij wordt gecremeerd, destructie kon ik niet over mijn hart verkrijgen.

Baldo rust zacht, jou zal ik nooit vergeten..........
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ach, wat rot, Marc.
Wat zal het raar zijn zonder hem.
Sterkte. :roos:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Gebruikersavatar
wendy71
Zeer actief
Berichten: 11560
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:14
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door wendy71 »

Veel sterkte met het verlies van je vriend.. :cry: :roos:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Lillith
Zeer actief
Berichten: 6848
Lid geworden op: 12 apr 2010 19:43

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door Lillith »

Heel veel sterkte :roos:
muppie en co
Actief
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 aug 2009 11:24
Mijn ras(sen): rottweiler, greyhound en mix

Re: niet willen eten

Ongelezen bericht door muppie en co »

heel veel sterkte met het verlies van je vriend. Je hebt gedaan wat je kon
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”