Het Hondenforum ... Sinds 1999
De aanmeldprocedure - De forumregels

Het HondenForum

Het openbare honden forum voor én door de Hondenliefhebber

Op zoek naar een puppie?

Fokkers en Puppies vindt u op Pupnet.nl

- "Klik hier" -

(wordt geopend in een nieuw scherm/tabblad)
Farm Food Genomineerd voor SuccesAward 2014
Farm Food is genomineerd voor de Succes Award 2014!

Farm Food HE: Complete geperste voeding voor honden.
Farm Food HE bevat geen chemische hulpstoffen zoals antioxidanten, conserveringsmiddelen,
bindmiddelen, kleur-, geur-, en smaakstoffen.
- GLUTENVRIJ -

Zoeken naar:
Ga naar:  

[ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Schijnzwangerschap
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2003 21:31
Nieuw

Hoihoi

Wie weet wat je kan doen aan schijnzwangerschap? En hoe lang het duurt.
Mijn hond piept en zeurt en heeft grote tepels. De 1e dag van haar loopsheid was 27 juni.
Duurt het nu nog lang??????? :cry:

Profiel  

Titel: Re: Schijnzwangerschap
BerichtGeplaatst: 08 Sep 2003 21:51
Zeer actief

Rapida schreef:
Hoihoi

Mijn hond piept en zeurt en heeft grote tepels. De 1e dag van haar loopsheid was 27 juni.

even een homeopatische arts bellen ( www.uwdierenkliniek.nl ) en vragen welke homeopatische medicijnen je voor je hond bij de drogist moet halen.Deze medicijnen werken erg goed.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 Sep 2003 15:05
Vaste gebruiker
Gebruikers-avatar

Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen):: Mechelse herder
Aantal honden:: 2
sylvia* schreef:
Rapida schreef:
Hoihoi

even een homeopatische arts bellen ( www.uwdierenkliniek.nl ) en vragen welke homeopatische medicijnen je voor je hond bij de drogist moet halen.Deze medicijnen werken erg goed.

kan ook averechts werken, ik heb daarna nog snel een lactafal kuur moeten halen bij de dierenarts omdat het alleen maar erger werd en niet minder. Nou weet ik dat het de eerste dagen kan bij homeopatische middelen, maar ik gebruik toch gewoon lactafal in het vervolg. (Galastop werkte niet genoeg bij mijn teef!)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 Sep 2003 15:24
Zeer actief

malinois schreef:
sylvia* schreef:
Rapida schreef:
Hoihoi

kan ook averechts werken, ik heb daarna nog snel een lactafal kuur moeten halen bij de dierenarts omdat het alleen maar erger werd en niet minder. Nou weet ik dat het de eerste dagen kan bij homeopatische middelen, maar ik gebruik toch gewoon lactafal in het vervolg. (Galastop werkte niet genoeg bij mijn teef!)

Ik heb het nog nooit meegemaakt ,hier worden ze allemaal iedere loopsheid schijnzwanger,misschien had je niet het juiste middel of heb je een breed middel gebruikt ,daar ben ik ook niet kapot van.Meestal zit ik goed met pulstatilla D30 maar het kan ook zijn dat je ignatia D30 nodig hebt dat ligt aan het type hond.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 Sep 2003 17:50
Vaste gebruiker
Gebruikers-avatar

sylvia* schreef:
malinois schreef:
sylvia* schreef:
Rapida schreef:
Hoihoi

Ik heb het nog nooit meegemaakt ,hier worden ze allemaal iedere loopsheid schijnzwanger,misschien had je niet het juiste middel of heb je een breed middel gebruikt ,daar ben ik ook niet kapot van.Meestal zit ik goed met pulstatilla D30 maar het kan ook zijn dat je ignatia D30 nodig hebt dat ligt aan het type hond.

Ik had Ablavetsem van VSM. Dat beviel dus totaal niet, en aangezien ze het bijna na elke loopsheid wel heeft wil ik wel wat goeds voor haar hebben. Heb je een advies?

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Sep 2003 23:01
Zeer actief

Zoals ik al zei heb ik altijd goede resultaten met een gericht middel (behalve als ik een nest in huis heb ,dan is de natuur sterker dan een korreltje)
Het is daarbij wel belangrijk dat je weet tot welk type je hond behoort,ik kan dat niet zo zeggen welk middel je moet nemen.
In het boek hond en homeopathie van atjo westerhuis staan de types honden helemaal beschreven en er wordt per middel ook uitgelegd wat voor symptomen (gedragingen ) de hond vertoont,zodat je echt heel makkelijk het juiste middel kan uitkiezen. Je kunt dit boek bij mediaboek zo bestellen kosten €18.50 dacht ik.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 09 Sep 2003 23:14
Vaste gebruiker
Gebruikers-avatar

sylvia* schreef:
Zoals ik al zei heb ik altijd goede resultaten met een gericht middel (behalve als ik een nest in huis heb ,dan is de natuur sterker dan een korreltje)
Het is daarbij wel belangrijk dat je weet tot welk type je hond behoort,ik kan dat niet zo zeggen welk middel je moet nemen.
In het boek hond en homeopathie van atjo westerhuis staan de types honden helemaal beschreven en er wordt per middel ook uitgelegd wat voor symptomen (gedragingen ) de hond vertoont,zodat je echt heel makkelijk het juiste middel kan uitkiezen. Je kunt dit boek bij mediaboek zo bestellen kosten €18.50 dacht ik.
:ok: thanks, zal eens ff kijken!

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2003 18:50
Nieuw

Hallo, bedankt voor jullie reakties.
Ik behandel haar tepels nu 3x per dag met kamferspiritus,
de voeding eiwitarm. Veel afleiding.
Het lijkt iets minder te worden! :?

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2003 08:56
Vaste gebruiker
Gebruikers-avatar

Mijn ras(sen):: Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden:: 5
Rapida schreef:
de voeding eiwitarm. Veel afleiding.
Het lijkt iets minder te worden! :?

dat heb ik ook gedaan toen mijn basenji schijnzwanger was en het hielp wel wat had ik het idee, al had ik echt niet binnen drie dagen resultaat ofzo, kan ook pe rhond verschillen denk ik.
Ik heb mijn basenji ook niet zo heel veel laten drinken omdat ze anders melk ging aanmaken, natuurlijk heb ik haar wel voldoende laten drinken hoor!!!o ja en niet te veel eten geven

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2003 13:10
Vaste gebruiker
Gebruikers-avatar

Rapida schreef:

dat hielp bij mijn hond helemaal niets! Kon blijven koelen en smeren, maar er gebeurde niets! Ook niet na een week of 3!

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  

[ 10 berichten ] 
Zoeken naar:
Ga naar:  

Wil je minder reclame zien? » Registreer je op het Hondenforum « of » Log in op je account «