Leuk, ik zet je erbij onder voorbehoudlaura23 schreef:ik vind het ook wel leuk om mee te gaan, is vor mij vlakbij. moet nog wel ff kijken of ik geen andere dingen in de planning heb dus zet mij maar op de misschien lijst.
laura en quireste

Moderator: moderatorteam
Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:estelle schreef:Ik ben dat weekend als het goed is in het westen met Hera.
Weet alleen niet hoever dat Leyduin is vanaf rotterdam ??
Ik zou dan met het openbaar vervoer moeten komen ofzo tenzij mn zusje mee wil wandelen.
Aanlijnwandeling is toch echt alles en iedereen aan de lijn he?
Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef:Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:estelle schreef:Ik ben dat weekend als het goed is in het westen met Hera.
Ik zou dan met het openbaar vervoer moeten komen ofzo tenzij mn zusje mee wil wandelen.
Openbaar vervoer:
NS-station Haarlem; Connexxion-buslijn, uitstappen bij halte Vogelenzang.
Ik heb geen idee of halte Vogelenzang vlak in de buurt is maar misschien weet Tineke, of Jan dat wel![]()
Aanlijnwandeling is echt alles en iedereen aan de lijn.
Zou leuk zijn als je ook komt Estelle![]()
Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef:Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:estelle schreef:Ik ben dat weekend als het goed is in het westen met Hera.
Openbaar vervoer:
Ik heb geen idee of halte Vogelenzang vlak in de buurt is maar misschien weet Tineke, of Jan dat wel![]()
![]()
Misschien kunnen wij je anders daar even oppikken en meenemen
Hoeveel honden neem je mee? Ik kom ook langs station Heemstede en heb een Feroza. Ik kan Reina achterin vastzetten en als jij 1 hond meeneemt, kan je voorin.estelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef:Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:estelle schreef:Ik ben dat weekend als het goed is in het westen met Hera.
Openbaar vervoer:
![]()
En uhm gaat dat wel met de honden in de auto dan?
Ik moet eerst even vragen of mijn ouders (daar zit ik dan) al iets van plan zijn. Ze zijn jarig maar weet niet of ze dat smiddags of savonds vieren.
Heb ook even gekeken op de ns site en met de trein is het naar Heemstede zo'n krap uurtje rijden. Dat vind ik nog wel te doen. Weet alleen niet hoelang ik dan vervolgens nog in de bus moet zitten naar Vogelenzang.
Ik bedoel in heemstede oppikken aan het station ,vandaar is het nog zo'n 5 minuten naar leyduinestelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef:Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:estelle schreef:Ik ben dat weekend als het goed is in het westen met Hera.
Openbaar vervoer:
![]()
Ik moet eerst even vragen of mijn ouders (daar zit ik dan) al iets van plan zijn. Ze zijn jarig maar weet niet of ze dat smiddags of savonds vieren.
Heb ook even gekeken op de ns site en met de trein is het naar Heemstede zo'n krap uurtje rijden. Dat vind ik nog wel te doen. Weet alleen niet hoelang ik dan vervolgens nog in de bus moet zitten naar Vogelenzang.
Dat is nog veel betertineke schreef:Ik bedoel in heemstede oppikken aan het station ,vandaar is het nog zo'n 5 minuten naar leyduinestelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef: Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:
Openbaar vervoer:
![]()
Heb ook even gekeken op de ns site en met de trein is het naar Heemstede zo'n krap uurtje rijden. Dat vind ik nog wel te doen. Weet alleen niet hoelang ik dan vervolgens nog in de bus moet zitten naar Vogelenzang.![]()
Mijn busje is ingericht op hondenvervoer en ze kan dus apart van de andere honden erin
Oh dat zou dan super zijn!tineke schreef:Ik bedoel in heemstede oppikken aan het station ,vandaar is het nog zo'n 5 minuten naar leyduinestelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef: Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:
Openbaar vervoer:
![]()
Heb ook even gekeken op de ns site en met de trein is het naar Heemstede zo'n krap uurtje rijden. Dat vind ik nog wel te doen. Weet alleen niet hoelang ik dan vervolgens nog in de bus moet zitten naar Vogelenzang.![]()
Mijn busje is ingericht op hondenvervoer en ze kan dus apart van de andere honden erin
Met Hera op schoot voorin? :N:alm@ schreef:Hoeveel honden neem je mee? Ik kom ook langs station Heemstede en heb een Feroza. Ik kan Reina achterin vastzetten en als jij 1 hond meeneemt, kan je voorin.estelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef:Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vindenReini schreef: Volgens routenet.nl is de afstand ca. 66 km en doe je er 45 minuten over met de auto. Ik heb geen idee hoe het met de bereikbaarheid zit met openbaar vervoer, dit staat op de site van de wandellocatie:
Openbaar vervoer:
![]()
Jammer! Er kwam nog iemand met jou mee toch? Die komt ook niet meer?naadje schreef:![]()
![]()
![]()
ik ben bang dat ik af moet zeggen....
ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad ...en ben aangenomen![]()
geweldig nieuws natuurlijk,maar daardoor komt wel mijn weekend in het verschiet..![]()
echt heel jammer...
ik hoop straks van jullie leuke foto's te zien
ja zeker jammer!! ja en mijn vriendin komt dan ook niet mee (die heeft ook geen vervoer)Reini schreef:Jammer! Er kwam nog iemand met jou mee toch? Die komt ook niet meer?naadje schreef:![]()
![]()
![]()
ik ben bang dat ik af moet zeggen....
ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad ...en ben aangenomen![]()
geweldig nieuws natuurlijk,maar daardoor komt wel mijn weekend in het verschiet..![]()
echt heel jammer...
ik hoop straks van jullie leuke foto's te zien
Veel plezier met je nieuwe baan
Dat wordt toch geen knokken hé :N: anders neem ik mijn kereltje wel mee.estelle schreef:Met Hera op schoot voorin? :N:alm@ schreef:Hoeveel honden neem je mee? Ik kom ook langs station Heemstede en heb een Feroza. Ik kan Reina achterin vastzetten en als jij 1 hond meeneemt, kan je voorin.estelle schreef:Waar oppikken bedoel je? bij Vogelenzang of het station?tineke schreef: Het beste is dan denk ik om bij station heemstede uit te stappen en via de leidse vaart erheen te lopen ,als je in Vogelenzang uitstapt kom je aan de andere kant van het bos en is het moeilijker te vinden![]()
Lief aanbod maar ik vrees dat Hera totaal over de zeik gaat als ze Reina achterin ziet zitten.
Optie van Tineke is dan beter met zo'n busje.
Bedankt in ieder geval!