Iemand ervaring met levering Wolfsblut
Geplaatst: 08 jan 2014 09:25
Ons ouder wordende poedeltje heeft senioren voeding nodig. Aangezien het beestje ook super allergisch voor zo wat alles is, was het echt een zoektocht.
Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op Wolfsblut. Ik blij dat ik iets gevonden had, dus online een bestelling gedaan. Hier in de buurt geen verkooppunt gevonden.
Besteld op 27 december 2013 en betaald via Ideal. Rekeninghoudend met de feestdagen wist ik dat het eten hier niet de volgende dag zou zijn. Heel netjes heb ik een mail ontvangen met de bestelbevestiging.
Inmiddels is het 8 januari en nog helemaal niets ontvangen. Zelfs op mijn 2 mails (geschreven op 2 en 6 januari) of iemand me op de hoogte kan stellen hoe het met de levering zit, blijft het stil. Gisteren nog een mail geschreven. Je raadt het al : geen reactie.
Ik baal hier echt van. Ik heb betaald, maar geen producten ontvangen.
Heeft iemand van jullie ook zo´n zelfde ervaring ?
Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op Wolfsblut. Ik blij dat ik iets gevonden had, dus online een bestelling gedaan. Hier in de buurt geen verkooppunt gevonden.
Besteld op 27 december 2013 en betaald via Ideal. Rekeninghoudend met de feestdagen wist ik dat het eten hier niet de volgende dag zou zijn. Heel netjes heb ik een mail ontvangen met de bestelbevestiging.
Inmiddels is het 8 januari en nog helemaal niets ontvangen. Zelfs op mijn 2 mails (geschreven op 2 en 6 januari) of iemand me op de hoogte kan stellen hoe het met de levering zit, blijft het stil. Gisteren nog een mail geschreven. Je raadt het al : geen reactie.
Ik baal hier echt van. Ik heb betaald, maar geen producten ontvangen.
Heeft iemand van jullie ook zo´n zelfde ervaring ?