http://www.youtube.com/watch?v=rKRDc7X7nlk
http://www.youtube.com/watch?v=6VEHKl2wRyQ
http://www.youtube.com/watch?v=Pr-_yAiZGBk
Moderator: moderatorteam
Ja jammer van electrabel idd. Die hele smart energy box kan me geen reet schelen, ik wil alleen meer Kito op tvInge O schreef:jaaaaa, ik ben ook erge fan![]()
![]()
![]()
!! om dezelfde reden als jij en ook omdat het gewoon hele leuke spotjes zijn
.
alleen jammer dat ze van electrabel zijn.
Kito is zelf hardstikke NederlandsRebble schreef:Volgens mij hebben wij in Nederland geen KitoHij is wel heel leuk

Ik heb een eigen Kito , maar dan anders geschreven.Worteltje schreef:Nog een fan meld zich.
En wij waren op zoek naar een leuke naam.
En we vinden kito erg geslaagd. dus wie weet hebben we over een tijdje onze eigen kito inclusief leuke gekke filmpjes.
sTefaniA schreef:Interview met het baasje van Kito
Electrabel:Vergt de opleiding van een hond als Kito tot acteur/fotomodel veel tijd en energie?
Desiré: De opvoeding en opleiding van iedere hond kost tijd, afhankelijk van het ras leert de ene hond heel gemakkelijk en de andere minder gemakkelijk. Kito is van een ras (Thai ridgeback) dat erom bekend staat (erg) moeilijk te zijn. Er zit vijf jaar 'nonstop' werk in Kito, maar het loont de moeite. Ik ben heel trots op het resultaat van de opnames!
Electrabel: Is de opname vlot verlopen?
Desiré: We zijn drie dagen in Brussel geweest voor de opnames, een dag voor de fotoshoots en twee dagen voor het opnemen van het filmmateriaal. Rekening houdend met wat er allemaal op het programma stond mogen we niet klagen; zeker niet met een hond en een baas die dit werk niet gewoon zijn.
Electrabel:Met welk kunstje had Kito het meeste moeite?
Desiré: De platenspeler was een grote uitdaging, deze had een heel klein hendeltje helemaal achteraan het apparaat. Je kan een hond niet vertellen dat hij precies dát hendeltje naar zich toe moet trekken. Het was hem wel snel duidelijk dat hij moest mikken op het hendeltje, maar daarna moesten we er nog voor zorgen dat hij begreep dat hij niet met zijn andere poot op het draaimechanisme moest gaan staan of in zijn geheel op de platenspeler moest springen. Eénmaal dat lukte hadden we nog een klein probleempje... Kito haalde het hendeltje wel naar zich toe maar in die beweging sloeg hij regelmatig tegen de naald die daardoor niet op de plaat terecht kwam.
Electrabel:Welke carrièreplannen heb je nog met Kito?
Desiré: Voor Kito geldt vaak 'hoe gekker, hoe liever... en dat bleek ook in dit geval zo te zijn. Ik dacht dat hij het zitten in het autootje met een bril op al snel beu zou zijn, maar hij wurmde zich er elke keer opnieuw weer in en maakte zich niet druk om de bril op zijn neus. Zodra hij richting set moest, trippelde hij vrolijk voorop en was hij haast niet te stoppen als er even een technische aanpassing gedaan moest worden. Al met al kijken wij terug op drie heel geslaagde dagen die niet alleen heel erg leuk waren maar waarin Kito mij ook weer versteld heeft doen staan.
Haa wat leukDeesje schreef:
en mochten er nog vragen over blijven, is het baasje van Kito ook af en toe op het hondenforum te vinden