In dit topic stellen alle leden van het team zich voor.
Allemaal mensen die zich vrijwillig sterk maken voor dit mooie grote forum dat een lange geschiedenis kent!
Gastheer:
Michiel
Technisch beheer:
Welshwitch
Fotogravinnetje
Moderators:
alm@
Branka
Nakisha
Patricia.
Sassy
Twinkeltje
Michiel
Forumnaam: Michiel
Echte naam: Michiel
Rol: Gastheer / Webhost
Als gastheer heb ik dit forum ergens in 1997 opgezet, toen nog op een studentenkamertje. De oudgedienden kennen dat nog als 'het gele forum'. Nu zijn we bijna 24 jaar verder en is het leven een stuk drukker geworden en daarom ben ik niet heel actief op het forum. Als zoon van de oprichter van het voedingmerk Farm Food houd ik me dagelijks bezig met van-alles wat met honden en hun voeding te maken heeft, maar dan op technisch gebied. Wij zijn blij dat we dit forum nog steeds kunnen hosten/aanbieden omdat het wordt gedragen door een grote groep vrijwilligers. De échte reden dat dit forum na al die jaren nog steeds bestaat is omdat het enthousiast beheerd wordt door alle onderstaande personen.

Welshwitch
Forumnaam: welshwitch
Echte naam: Dimphy
Rol: technisch beheer
Wonende in Deventer met JP, honden Tommy en Casper en poes Wolly.
Werkzaam als servicemonteur kleine blusmiddelen waarvoor ik half Nederland doorrij.
Met Tom doe ik aan agility en af en toe hoopers, Casper is net met pre-agility begonnen en gaat in de toekomst Tom opvolgen als mijn wedstrijdhond.
Daarnaast wandelen we graag en ben ik heel wat jaren lid van de Fiat Pandaclub waar ik regelmatig mee op stap ga of wat organiseer.
Ik ben destijds op het hondenforum terecht gekomen omdat ik een forum zocht waar ik eventuele vragen als kersverse hondenbezitter kwijt kon.

Fotogravinnetje
Forumnaam: Fotogravinnetje
Echte naam: Wilma
Rol: technisch beheer
Ik woon in Krimpen aan den IJssel met man en 2 markiesjes, Elco, 7 jaar, en zijn zoon Gait, 5 jaar.
Buiten de hondjes is fotografie een grote hobby van mij, vooral insecten (en dan vooral libellen en vlinders) en vogels.
Ik ben destijds op het forum blijven hangen omdat de manier van discussiëren me goed beviel. Ik hoop via de technische kant een bijdrage te kunnen leveren aan een soepel lopend forum
De foto is een selfie met Gait

Alma
Forumnaam: alm@
Echte naam: Alma
Rol: Moderator
Ik woon in Noord-Holland vlakbij het strand met partner en 3 teckels. Frodo en Gandalf de standaard langharen en sinds begin mei woont Sam(wise) een brindle langhaartje van 2 jaar bij ons. Hobby's zijn o.a. wandelen en het teckelzooitje in het gareel houden. Verder heeft archeologie mijn grote interesse. Sommigen kennen mij al als moderator. Ik hoop wederom mijn steentje te kunnen bijdragen.

Branka
Forumnaam: Branka
Echte naam: Branka
Sinds een jaar of wat woon ik in het mooie Drenthe. Naast kynologie zijn paarden ook mijn grote hobby en die zijn de reden voor mijn carrièreswitch tot zadelmaker. Verder hoop ik mijn liefhebberij om hondenshows te bezoeken weer op te pakken (hoewel er steeds minder van te lijken zijn).

Nakisha
Forumnaam: Nakisha
Echte naam: Diane
Ik woon in het Noorden des lands met mijn chihuahua x shihtzu Kyuubi. Voorheen met Rhodi (mechelse herder kruising) en Branco (franse bulldog), die helaas in 2018 en 2016 zijn overleden. Ik ben vaak bezig met mijn fotografiehobby, en sta dan ook liever achter een camera dan ervoor.

Ik heb me hier aangemeld als vrijwilliger, omdat dit forum voor mij een bijzonder plekje heeft. Ik hoop het te kunnen behouden, en wil me hiervoor inzetten.

Patricia.
Forumnaam: Patricia.
Echte naam Patricia
Rol: moderator
Woon in Borssele (Ik zie de kerncentrale vanuit mijn slaapkamerraam) Zeeland.
Met Vincent en zoonlief Ian.
Hebben 4 honden, Fire,Bella, Pepper en Onix.
Heb nog 4 parkieten
Verdere hobbies zijn mijn kamerplanten en heb er in het afgelopen halfjaar aardig wat bij elkaar verzameld.
Lezen en haken vind ik ook leuk.
En voor de rest zit ik vrij veel op internet en draag ik al heel wat jaren het HF een warm hart toe.

Sassy
Forumnaam: Sassy
Echte naam: Jacqueline
Ik woon in het prachtige Zuid Limburgse Heuvelland.
Heb naast mijn kantoorbaan een aantal jaren als ZZP-er op verschillende projecten als schaapsherder gewerkt, en een eigen kudde zeldzame oude schapenrassen getracht mee in stand te houden.
Tegenwoordig trainen we alleen maar just for fun bij een grote schaapskooi in het zuiden des lands.
Natuur, dieren, moestuin, oude fruitsoorten, heemkunde, dat is o.a. waar mijn interesses liggen.
We hebben nu nog 4 border collies uit werklijn, Bill (7) Pearce (6), Jacky (bijna 10), Joe (bijna 12) en een wannabee bonsai border die als foster failure aan mijn handen is blijven plakken, Wolfje (5).
Ik hoop hier mijn steentje bij te kunnen dragen, in de gedachte dat iedereen die hier zit een passie voor honden heeft.

Twinkeltje
Forumnaam: twinkeltje
Echte naam: Desiree
Rol: moderator
Woont in Delft
Ik ben getrouwd, oma en trouwe dienaar van hond Blacky, die ik via dit forum heb gekregen.
Ook wonen hier broer en zus HTK kat.
En zwemmen er visjes en garnalen in mijn aquarium.

Dit is de link naar de teampagina van dit forum:
memberlist.php?mode=team
edit 18-02-2022