Dat zou goed kunnen.renee-uk schreef:denk gewoon dat ze haast niks gewend is en een heleboel dngen nog vreselijk nieuw voor haar zijn.
Daarom heel mooi dat ze snel herstelt en toch belangstelling blijft houden
Moderator: moderatorteam
Dat zou goed kunnen.renee-uk schreef:denk gewoon dat ze haast niks gewend is en een heleboel dngen nog vreselijk nieuw voor haar zijn.

ja het gaat echt heel goedalm@ schreef:Wat leuk al die updatesen het gaat allemaal super zo te lezen

ja maf heEsther12 schreef:Haha, dat je zo blij kunt zijn om een hondendrol!

Idd jammer van de gemiste kansen.renee-uk schreef:zei gister nog tegen vriendje dat het zo ontzettend jammer is dat er zo weinig met haar gedaan is.
ze is razend intelligent, pikt dingen supersnel op en als ze er wat meer aandacht aan besteed hadden was haar will to work ook zeker groter geweest dan nu.
ze hadden hele leuke dingen met haar kunnen doen en het is echt een gemiste kans dit
oh ja hoor die laatste baas hield zeker wel van haar, anders had ie haar wel in een of ander asiel gedumpt in plaats van te betalen voor een pension.ranetje schreef:Idd jammer van de gemiste kansen.renee-uk schreef:zei gister nog tegen vriendje dat het zo ontzettend jammer is dat er zo weinig met haar gedaan is.
ze is razend intelligent, pikt dingen supersnel op en als ze er wat meer aandacht aan besteed hadden was haar will to work ook zeker groter geweest dan nu.
ze hadden hele leuke dingen met haar kunnen doen en het is echt een gemiste kans dit
In ieder geval krijgt ze bij jou nog een tweede jeugd![]()
En eerlijk gezegd, hoewel het vioor Rita geen geweldige tijd is geweest, ik denk dat haar baas wel van haar hield.
Ik kom ook gemiste kansen tegen die nog harder aantikken.............. ook al heeft de betreffende hond daar dan vervolgens geen last meer van.
Geeft je Rita een knuffel van me als ze dat leuk vindt?

pooh schreef:goed zo Rita! Volgende keer wel achter de springende vis aan en je vrouwtje meesleuren....das leuk voor op de foto's
IK wil ook een rita knuffelrenee-uk schreef:oh ja hoor die laatste baas hield zeker wel van haar, anders had ie haar wel in een of ander asiel gedumpt in plaats van te betalen voor een pension.ranetje schreef:Idd jammer van de gemiste kansen.renee-uk schreef:zei gister nog tegen vriendje dat het zo ontzettend jammer is dat er zo weinig met haar gedaan is.
In ieder geval krijgt ze bij jou nog een tweede jeugd![]()
En eerlijk gezegd, hoewel het vioor Rita geen geweldige tijd is geweest, ik denk dat haar baas wel van haar hield.
Ik kom ook gemiste kansen tegen die nog harder aantikken.............. ook al heeft de betreffende hond daar dan vervolgens geen last meer van.
Geeft je Rita een knuffel van me als ze dat leuk vindt?
maar die man had haar ook niet vanaf het begin en juist in het begin leg je de basis voor de rest van een hondenleven
als ze wakker wordt ga ik even met haar knuffelen en zal er eentje van jou bij doen, heb voor het eerst een knuffelherder en daar moet ik zelf nog aan wennen

dat kan toch ook haast niet anders.Selene schreef:mooi dat je er zo van kan genieten renee

nou dat is gelukt hoor, rita in het water en de camera en ik ookMuk schreef:pooh schreef:goed zo Rita! Volgende keer wel achter de springende vis aan en je vrouwtje meesleuren....das leuk voor op de foto's![]()
Hahaha, ik stem voor!

na 10 jaar met een hondagressieve hond zit die riem vasthouden tot het bittere eind er bij me ingebakkenTerry schreef:Je moet de riem dan ook loslaten (grapje) als ze het water in wandelt.
Rita heeft nu ook water gevoeld, dapper!
Zonde van je camera en op een nat pak zat je ook niet te wachten maar stiekem had ik het heel graag wilen zien.

nee ik zat op mijn hurken foto's te maken en glibberde weg in de modder, had er ook niet op gerekend dat ze er daadwerkelijk in zou gaanInge O schreef:huhh, wat een vaart zette ze er dan plots wel in richting het water dat jij daardoor zover in het water werd getrokken dat jij en je camera nat werden? of viel je?

renee-uk schreef:nee ik zat op mijn hurken foto's te maken en glibberde weg in de modder, had er ook niet op gerekend dat ze er daadwerkelijk in zou gaanInge O schreef:huhh, wat een vaart zette ze er dan plots wel in richting het water dat jij daardoor zover in het water werd getrokken dat jij en je camera nat werden? of viel je?
renee-uk schreef:nee ik zat op mijn hurken foto's te maken en glibberde weg in de modder, had er ook niet op gerekend dat ze er daadwerkelijk in zou gaanInge O schreef:huhh, wat een vaart zette ze er dan plots wel in richting het water dat jij daardoor zover in het water werd getrokken dat jij en je camera nat werden? of viel je?