Het gaat om de zomervakantie, normaal gesproken zou ze naar mijn ouders gaan. Alleen wordt mijn vader binnenkort geopereerd, dit zal een pittige operatie worden met een langdurige revalidatie. Het is dus maar de vraag hoe dat allemaal verloopt, als hij nog heel slecht is wil ik ze niet opzadelen met de zorg voor Kyra.
Voorheen kon ze ook bij mijn zus terecht, en misschien dat het voor de zomer ook wel zal lukken, maar ideaal is het daar ook niet. Ze hebben zelf nog 2 honden en twee jonge kinderen van dan net 2jaar en 11 maanden. Druk genoeg dus

Omdat het in het hoogseizoen is wil ik nu wel al op zoek naar iets wat we achter de hand kunnen houden.
Daarnaast wil ik haar dan wel een keer laten proefdraaien, want ik heb géén idee hoe ze het in een pension doet.
Vind het wel lastig, wat is nu een goed pension waar ik haar met een gerust hart kan achter laten? Moet eerlijk zeggen dat ik nooit geen fan ben geweest van pensions (gewoon gevoelskwestie hoor) dus vind het erg moeilijk.
Wie heeft tips? Liefst omgeving Limburg, maar we zijn uiteraard ook bereid om een stuk te rijden. Belangrijkste is dat ze goed terecht komt en wij met een gerust hart op vakantie kunnen.