Vlinder en Romy krijgen er een klein vriendje bij (x Chihuahua) stttt..... nog niet verder vertellen hoor
En volgende maand zitten we ook nog eens in een ander huis
Wordt vervolgd .......
Dus ik was even druk...
Moderator: moderatorteam
vanavond komen er foto`s van het hondjeSanner schreef:Ah leuk! Maarre waar is de foto?

Die mensen hebben hem tijdelijk een naam gegeven Csoki (van chocolade)Ze spreekt het uit als tjookie.Sanner schreef:Ziet er goed uit zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe plekje.
Ben benieuwd naar de foto van 't kleintje. Heeft 'ie al een naam?

. facebook?? hihiFrolic schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe huis en je nieuwe pupsel. Ik wist stiekem al dat je ging verhuizen![]()
Nu probeer ik aan de hand van de foto's te achterhalen of je in dezelfde wijk blijft, maar daar kom ik niet zo goed uit. Ik denk het te herkennen, maar ik weet het niet zeker.
Maakt ook niks uit, lekker veel groen weer. Veel woon- en knuffelplezier!
toots schreef:Hey gefeliciteerd.
Wat een licht huis en wat een mooie vloer.
En wat leuk een uk erbij.
nathalie71 schreef:facebook?? hihiFrolic schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe huis en je nieuwe pupsel. Ik wist stiekem al dat je ging verhuizen![]()
Nu probeer ik aan de hand van de foto's te achterhalen of je in dezelfde wijk blijft, maar daar kom ik niet zo goed uit. Ik denk het te herkennen, maar ik weet het niet zeker.
Maakt ook niks uit, lekker veel groen weer. Veel woon- en knuffelplezier!
Het is Schellevlak bij Octopus en nog dicht bij de IJssel en de Schellehoeve! En sneller in de stad met fiets en hondjes...En toch nog in de buurt van ons winkelcentrum:-)
![]()
Ohhh vind het zo spannend..Ik zie hem over een uur ongeveer....
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Dee schreef:Oh hij is leuk!!
Dat komt met een hoop geduld en veilige haven bieden best goed. Geloof dat jij dat best voor elkaar krijgt.