Moderator: moderatorteam
Valerie schreef:Ik heb 2 honden die verschillen als dag en nacht. Ze krijgen dus allebei een andere opvoeding en ze hebben andere regelswaarom? Ze zijn niet hetzelfde
Ze vergelijken volgens mij niet echt, niet zoals wij dat doen.Frolic schreef:ik had er nooit over nagedacht, tot ik dus inderdaad het verwijt kreeg dat ik Pippi voortrok. Zo voelde dat helemaal nier voor mij, maar het heeft me wel even aan het denken gezet.Nanna schreef:Alsof ze met elkaar gaan lopen vergelijken
"Jij mag dat wel en ik niet! Nóu hoorrrr! Ik wil oohoohoohook!"
![]()
Hier slapen de Puli's wel boven en Glenn niet. Jammer dan.
Soms is dat wel onhandig ja. In een poging om Mies het blaffen in de tuin af te leren gold hier een tijdlang de regel blaffen=direct naar binnen. Dat is goed gelukt voor Diem. Als Mies blaft staat hij direct op om naar binnen te gaan. Ook als hij gewoon lekker ligt te slapen achterin de tuinDartel schreef:Dat is het nadeel van meerdere honden, zeker als je er zo'n gevoelig zieltje tussen hebt zitten als Sientje. Die is altijd de pineut omdat ze zich altijd aangesproken voelt.
Ik merk hier dat ik ook weinig contact krijg met Mayke, als ik Kiwi dezelfde privileges geef. Dat zou ik hartstikke zonde vinden, want Mayke is mijn dikke vriendinnetje.Frolic schreef:Gelukkig dan maar dat ik niet de enige ben, ik vroeg me al af hoe ik het anders klaar moest spelen met zulke verschillende honden.
Dat kan ik me voorstellen!Heavy schreef:Ik heb er toch eentje gevondenJip mag op schoot en Heavy niet