Darko pikt enorm veel van de teven hier, eigenlijk van allemaal wel
hij is wel vrij opdringerig qua rijden met momenten, teven snauwen en hij doet vrolijk verder
tot hij van mij op zijn kop krijgt en er dan ff mee ophoud, met als resultaat als wij met
"vreemde" teven wandelen hij altijd aan de lijn zit halverwege de wandeling
heel soms is er eens een "hevige" woordenwisseling tussen hem en Guapa, maar dat is
dan puur dat ze hem beu is, met zijn gerij of ander opdringerig gedoe, Guapa corrigeert naar hem toe vrij eerlijk, maar soms een tikkeltje te hard en dan doet ze hem pijn en reageert hij daarop, maar met een brul van mij druipen ze beide af
Shadow pikt van geen van de teven iets :N: als hij wilt rijden, moeten ze dat volgens
hem maar toe laten, word er gegromd of gesnauwd, knalt hij er voluit op, dat is dus ook de
reden waarom Shadow bij de andere 3 (en een half) niet komt
Zena pikt heel veel, maar te veel is te veel, of dat nu van een reu of een teef is, maakt haar niks uit, buiten in de lucht snauwen doet ze niet heel veel, tenzij de andere echt gaat vechten, doet ze wel mee, maar anders nooit niet
Guapa is een geval apart, in principe pikt ze vrij veel van Darko (vind ik) maar te veel is te veel, van Zena verdraagt ze ook heel veel en heel af en toe komt er een brom uit, maar dan druipen beide dames af
vreemde honden en Guapa is totaal geen goed idee, of dat nu een reu of een teef is, dat maakt haar niet uit, heel soms zit er een enkeling (meestal een reu) bij die ze wel ziet zitten en ook mee speelt, maar dat risico nemen we niet, zij mag ook absoluut niet naar vreemde honden toe, pups (zowel reuen als teven) gaat dan weer wel, als we hier samen thuis vertrekken met wandelen en ze tijdens de wandeling samen losgooien, Guapa gaat er wel vrij brut naar toe, waardoor de pup meestal schrikt, op zijn zij ligt en weer op staat en dan is het ook klaar voor haar, dan kan er gespeeld worden
hier is trouwens alles intact