Echter is ze bang voor mannen.
Ze zit nu ruim 2 maanden in het opvanggezin en ze stagneert in de ontwikkeling richting dhr des huize's. (mijn ouwe pa
Ze pakte wel iets van hem aan, maar verder ontweek ze hem. In eerste instantie meed ze hem en bleef op een gemiddelde 2 meter afstand. Daarin zat wel enige ontwikkeling, maar eigenlijk schoot het weinig op gedurende de opvang. Neska gedroeg zich prima in huis, hield mijn vader ook verder niet in de gaten en kon rustig diep liggen slapen op de andere bank. Maar zodra mijn vader in de buurt kwam zocht ze het liefste een ander plekje.
Aangezien ze zich verder niet ontwikkelde hebben we het middel Zylkene eens ingezet.
We kenden het middel niet en het is nieuw op de markt.
Het is een voedingssuplement gebaseerd op de moedermelk(
Baat het niet, schaad het niet en zodoende zijn we daar 3 weken geleden mee gestart.
En zowaar laat het enig resultaat zien! Gister zat ze bij mijn moeder op schoot en zat zowaar mijn vader, die op de bank er naast zat pootjes te geven omdat ze aandacht wilde!
Klasse!
Reden van dit stukje is omdat hetgeen wat ik zie van dit middel best hoopgevend is. Het is niet duur (ongeveer 25 euro capsules voor 1 maand), werkt best vlot (resultaat na 1 a 2 weken) en zou met een maand of 2 weer kunnen worden afgebouwd.
Het is verkrijgbaar bij de dierenarts.
Neska doet het er ieder geval goed op en ik ben benieuwd hoe het zich verder voortzet!