Wat raden jullie me aan? Voorop of achterop? Wie weet er een fietsmand die ook een beetje cool is? Liefst ook makkelijk te bevestigen en weer af te halen.
Moderator: moderatorteam
Deze zag ik ook al. Inderdaad duur, maar ook handig voor in de auto, las ik. Klopt dat? Ik heb nu een extra riem voor in de auto, die je in de houder voor de autogordel klikt, maar die is te lang en daardoor niet bruikbaar als er niemand naast haar zit achterin.Leonie. schreef:Ik heb het groene mandje van doggyride. Heel duur, maar mooi en stevig en je klikt hem er heel gemakkelijk af.
Ja, inderdaad.Cleva schreef:Uit de mand van een rijdende fiets springen is dommigheid. Dat moet je ontmoedigen. Dat kost heel duur bij ome dierenarts.
Ik denk het wel, maar ik heb zelf geen auto en het nooit geprobeerd.Dreesje schreef: Deze zag ik ook al. Inderdaad duur, maar ook handig voor in de auto, las ik. Klopt dat? Ik heb nu een extra riem voor in de auto, die je in de houder voor de autogordel klikt, maar die is te lang en daardoor niet bruikbaar als er niemand naast haar zit achterin.
Nee, het is echt een goed ding.Cleva schreef: Klikt dat er dan niet wat al te gemakkelijk vanaf?
Wat kan bewegen kan kapot en ik zie de mand al met hond en al op de grond flikkeren.
Mechaniekjes zijn altijd het zwakste punt.
Hier hetzelfde voor Evert! Hij zit in een grote rieten mand en gewoon los. Gaat prima! Mijn fiets had al een voordragen dus dat scheelt. Het is in het begin ff wennen, want als de hond wat over de rand hangt om te kijken, dan merk je dat wel met sturen zegmaar. Het effect is nog wat groter dan een kind in een zitje voorop.Cleva schreef:Hein zit voorop. Ik wil hem niet vastmaken want dat is niet nodig dus ik wil hem voor me hebben zodat ik hem in het geval van gekkigheid kan grijpen maar het is voor hemzelf ook het leukst. Hij geniet van de wind en kijkt altijd vooruit.
Polly had al 80 keer ernaast gebungeld-Lilo- schreef:Kijk: <snip>
Haha, ja dat klopt precies. Ze is lekker hyperdepieper en springt nu al heel hoog. Vandaag zat ze in de krabpaal van de katMarjoleine schreef:Voor. Dan kun je haar in de gaten houden.
Het zijn ondernemende monstertjes namelijk
Ik zou dus een mandje met korf doen en ik zou haar ook vastzetten.
Watervlug zijn ze en ze springen net zo makkelijk van heel hoog hopla, naar beneden.
Dat kan dus niet als je aan een ketting zit die precies genoeg ruimte geeft om te gaan liggen, maar niet om je om te draaien/over de rand te klimmen.Marjoleine schreef:Polly had al 80 keer ernaast gebungeld-Lilo- schreef:Kijk: <snip>
Zoals op jouw foto? Ja hoor. Jij kent Polly niet.-Lilo- schreef:Dat kan dus niet als je aan een ketting zit die precies genoeg ruimte geeft om te gaan liggen, maar niet om je om te draaien/over de rand te klimmen.Marjoleine schreef:Polly had al 80 keer ernaast gebungeld-Lilo- schreef:Kijk: <snip>
Ja, mijn fiets kostte de helft.... Maar het klopt dat Havanezers acrobaten zijn. Ik had zoey net even achtergelaten bij de kinderen in de woonkamer en toen waren we haar kwijt. Had ze zich helemaal achter de bank gewurmd, ik snap nog steeds niet hoePaisley schreef:Ik zit me trouwens te bedenken dat je op zo'n voordrager ook heel makkelijk een kleine bench kan vastzetten.
Een solide oplossing hoeft niet duur te zijn. Ik zou misselijk worden van het bedrag wat die doggyride moet kosten.
Mijn fiets was nog goedkoper/