Ik vond deze: Dogatti hondenstep

Maaar, ik weet niet waar je die online kan kopen? Weet iemand een betrouwbare site?
Moderator: moderatorteam
Dat is nog het oude model. Er zijn nu twee nieuwe modellen, die volgens mij een stuk beter zijn : Dogatti Step lastrade wit en Dogatti step Nightrider mat zwart.Char7 schreef:...........
Hier kun je ze bekijken. Ik had toen contact met de man van deze website maar daar staan ze niet meer op, weet niet of hij ze nog levert.De BCS fitness is niet op voorraad op dit moment, wordt weinig verkocht. Wel te bestellen. Levering is 3 weken.
We hebben wel de BCS evo op voorraad in het wit. Erg mooie step.
Het verschil tussen de BCS met de Max is dat eemn Kickbike Max ietsje stijver is in het frame wat voor wedstrijdrijders en mensen die echt lange afstanden doen iets een voordeel is. Maar korte mensen hebben weer een voordeel op een BCS omdat de frameplaatsing wat anders in elkaar zit. Met kort bedoel ik 164 cm of korter. Maar ook korte mensen passen wel op een Kickbike dat is geen probleem. Ik heb dat echt over wedstrijdvoordeel nu. Als je recreatief stept zijn beide frames een goede keus. Kickbike wordt het meest verkocht.
Het nieuwe model dus. Wat is de lengte van de voetenplank ? Genoeg ruimte voor grote poten ?LongFields schreef:Ik heb de Nightrider en ben er heel tevreden over.
Dat hoeft niet perse want die namen werden al veel langer gebruikt, ik heb ook een LaStrada maar wel het oude modelCanidae schreef:Het nieuwe model dus. Wat is de lengte van de voetenplank ? Genoeg ruimte voor grote poten ?LongFields schreef:Ik heb de Nightrider en ben er heel tevreden over.
Ik heb de step een kleine 2 jaar inmiddels, dus denk dat het niet het nieuwe model zal zijn.Canidae schreef:Het nieuwe model dus. Wat is de lengte van de voetenplank ? Genoeg ruimte voor grote poten ?LongFields schreef:Ik heb de Nightrider en ben er heel tevreden over.
dit is die nieuweLongFields schreef:Ik heb de step een kleine 2 jaar inmiddels, dus denk dat het niet het nieuwe model zal zijn.Canidae schreef:Het nieuwe model dus. Wat is de lengte van de voetenplank ? Genoeg ruimte voor grote poten ?LongFields schreef:Ik heb de Nightrider en ben er heel tevreden over.
De lengte van de voetenplank zou ik niet durven schatten zo uit mijn hoofd. Kan ik morgen wel voor je opmeten als je wil.
Of er genoeg ruimte is voor grote poten, geen idee. Heb zelf een bescheiden maat 38 van schoenen.
Ja, mooie step ! Maar ook wel vrij duur....YvetteJ schreef:...................dit is die nieuwe
http://www.steptrading.nl/dev/index.php ... ail&id=500, weet niet of dat past op Yedoo modellen....Char7 schreef:Vind het fijner dat de hond aan de step zelf zit dan aan een heupband, denk ik.
Heb je al besloten welke step het wordt ?Char7 schreef:.....................Ook niet zo duur voor mijn eerste step
Ben langs de fietsenwinkel gegaan en gevraagd of zij en step hadden, nee dus, maar wilden er wel 1 voor me bestellen.Canidae schreef:Heb je al besloten welke step het wordt ?Char7 schreef:.....................Ook niet zo duur voor mijn eerste step
Fijn dat ie lekker stept, veel plezier ermee!!Char7 schreef:Maar kan (en hoe) ik er ook een springer aan bevestigen? weet iemand dat?
Ziet er een cool ding uit!
Waarschijnlijk kun je wel een walky dog aan de stuurpen bevestigenChar7 schreef:Ben langs de fietsenwinkel gegaan en gevraagd of zij en step hadden, nee dus, maar wilden er wel 1 voor me bestellen.Canidae schreef:Heb je al besloten welke step het wordt ?Char7 schreef:.....................Ook niet zo duur voor mijn eerste step
Dus die heb ik net opgehaald en het is een:
Bike2Go Step wit met 20 inch luchtbanden
Heb er net mee naar huis gestept, en hij stept goed!
Maar kan (en hoe) ik er ook een springer aan bevestigen? weet iemand dat?
Ik heb hem gekocht via http://en.musher.cz/product/153/kolobez ... -hill-dog/. Je moet ze gewoon even mailen. Kreeg niet altijd snel antwoord. De site is gedeeltelijk in het Engels vertaald. Met de huidige wisselkoers zou de step zoals afgebeeld op de foto 300 euro kosten. Heb er ook nog een spatbord voor het achterwiel bijbesteld ( 14.50 euro ). De transportkosten bleken echter vrij hoog : 70 euro. In totaal was ik 384.50 euro kwijt. Ik heb 1 week moeten wachten op aankomst in A'dam.Agostini schreef:Ziet er een cool ding uit!
Waar heb je hem juist gekocht?
Ik had een Dogatti, maar die was eigenlijk te klein voor me. Dus verkocht.