Marjoleine schreef:Wat een verschil!
Hoe ben je erachter gekomen waar het aan lag?
edit: ik bedoel, wat heb je dan eerst doorlopen bij de da en zo? In balans is dat haar, toch?
Toen wij hem uit het asiel haalde had hij niets. Wij gaven hem huismerk Discus brokken (Franks pro gold). Toen begon alles.
Hij heeft toen bij de Da eerst 2x een injectie corticosteroiden gehad en een kuur prednisolon. Dit hielp amper tot niet.
Toen dacht ik dat het misschien de granen wel konden zijn (aangezien heel veel honden daar allergisch voor zijn).
Toen heb ik de Fish&rice versie van FPG gegeven. Dat ging al stukken beter, maar toch was het niet helemaal weg.
Na lang wikken en wegen of ik de test bij Natuurlijk in balans zou doen, want het klinkt ontzettend zweverig en ik ben dat totaal niet.
Het gaat namelijk op basis van haren en wiggelroede idee. En daar kwam deze uitslag uit.
En al het advies qua brokken/kvv/druppels heb ik niet gebruikt. Ik ben zelf op zoek gegaan naar een brok zonder al deze ingredienten.
Ik heb alleen de test gedaan en ben zelf verder gaan zoeken.
1 ding weet ik wel als er mensen zijn met een hond met een allergie, ik zal ze advies geven om Natuurlijk in balans te proberen.
Het kost maar 37,50 en het heeft mij (en
Diesel natuurlijk) heeel veel geholpen.