Hij geeft geen pijn aan niks, mag er gewoon aankomen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Moderator: moderatorteam

Daarom omdat hij wel een geschiedenis heeft met die flappertjes van hem. Geef hem maar een flinke knuffel van tante sharElmo/maureen schreef:Ik hing al met de da aan de telefoonHad de assistente aan de telefoon, en die zei ook al gelijk bloedoor. Uitgelegd wat ermee gedaan word. Toen ze doorhad dat het Elmo betrof,heeft even overlegd met de da. en die heeft liever dat ik vanavond met hem langs kom, omdat ze denkt dat hij een ontsteking heeft. Waardoor hij is gaan schudden

hihihi inderdaadmassam schreef:hahaha als ik het niet erken bestáát het ook niet!
ik ben geen dierenarts en ga je niet vertellen wat je moet doen, maar als het zich niet uitbreidt én misschien zelfs kleiner wordt zou ik het eerst een weekje aankijken. sowieso doet mijn dierenarts pas wat na een paar dagen zodat het al wat gestolt is
Oh ik hoop heel erg dat het ook zo bij Elmo gaatMeghan schreef:Ik zou het afwachten hoor. Enzi heeft een tijd geleden ook een bloedoor gehad, een kleintje weliswaar, het advies van mijn DA was om het eerste de kans te geven om zelf te helen. Bij Enzi was het na een week of 3 helemaal weg en ook niet meer terug gezien. Ik heb hem rustig gehouden en als hij wilde schudden pakte ik z'n kop even vast.
Elmo/maureen schreef:Nou gisteravond geweest, het was dus een bloedoor. Maar hij zit blijkbaar op een klote plekHet zit precies in de hoeking van het oor (niet in het hangende deel). Er was geen viezigheid of ontsteking in zijn oor
Dus dat was al fijn. Ze gaf als opties uitzuigen of opereren. Met uitzuigen heb je 50% kans dat het 2 dagen erna terug komt. Of je hebt zoveel geluk dat het nu gewoon wegtrekt. Hebben nog geen afspraak gemaakt, wilden er eerst over nadenken.
Hij is vanochtend ook niet groter geworden, hij lijkt zelfs kleiner te zijn geworden. Misschien hebben we dan geluk![]()
Ik heb trouwens nog nooit Elmo iemand zo zien negeren. De da bestond gewoon niet, totaal niet.
VrouwDalmarieke schreef:Dappere Elmo! Gewoon negeren die man...hihi
Ik zou ook nog even wachten, er is best kans dat het wegtrekt, heb het vaker gehoord.
Ik hoop het ook voor jullie! Dus Elmo, niet wapperen met die flappers van je!Elmo/maureen schreef:
Oh ik hoop heel erg dat het ook zo bij Elmo gaatFijn dat het bij Enzi allemaal goed is gegaan.