Honden die ik nu op het lijstje heb zijn:
- Middenslag poedel
Poedels ben ik voor gevallen dankzij het forum (bedankt allemaal

- Markiesje
Markiesjes heb ik nu al wat ervaring mee en ik vind het leuke hondjes, alleen vind ik het jammer dat je zelf niet zoveel uit te kiezen hebt. Als je aan de beurt bent op de wachtlijst krijg je een bericht van de fokker, maar van te voren heb je geen idee wie dat gaat zijn en welke hondjes de ouderdieren zijn. Het sporten vind ik wel belangrijk en er zijn markiesjes die dat niet zo interessant vinden. Wat dat betreft hebben wij aan Joris een geweldige hond, want die vind alles leuk.
- Vlinderhondje
- Pyreneese herder
Beide nog niet erg in verdiept, maar ze spreken me wel aan van wat ik er wel van weet. Al vind ik het vlinderhondje wel richting erg klein gaan. Dan heb ik misschien toch liever iets meer hond. Maar ik wil hem om die reden nog niet meteen afstrepen.
Misschien zeggen jullie wel dat een van deze helemaal niks zal worden, dan hoor ik het graag. Ik heb nog niet heel veel informatie gezocht, want ik ken mezelf als ik eenmaal voor iets gevallen ben, ga ik me daar teveel op richten. Dus daarom dacht ik dat jullie hier vast meer ideeën hadden en aan dingen denken waar ik nog niet aan gedacht heb. Als jullie meer willen weten dan roep maar