Als iemand er eentje wil valt er vast wel iets te regelen met familie.

Moderator: moderatorteam
Nee maar ik woon er ook al 24 jaar niet meer.Nanna schreef:Kende jij dit rasje?runninggirl schreef:Haha dat is het gebied (en stadje) waar ik ben geboren.
Als iemand er eentje wil valt er vast wel iets te regelen met familie.
Ja ik zie ook zeker gelijkenis. Maar wat ik er over lees zijn het dus echt een soort boerenhondjes uit het gebied en zitten ze daar al honderden jaren.Nanna schreef:Ik vind ze wel wat lijken op de Vastgotaspets..
Heavy schreef:Ik kies wel een ander rasNanna schreef:Je spreekt het trouwens uit als Westjeutaspets, voordat je bij een fokker een modderfiguur slaatHeavy schreef:Vasto dingens
Sas schreef:Bij mij gaat het zo: wat is dat er voor een?
een fauve.
een wat?
een basset fauve de Bretagne
(en daarna: oh nou nou, toe maar, doe maar duur.. Nee trut jij wilde de volledig benaming horen![]()
Maar goed. Dat wordt dan dus:
..wat is dat er voor een ?
Een spets.
een wat?
* en dan is het toch wel fijn als je de hele naam je strot uit krijgt.
Haha, spetsen vind ik leuk, maar ik ben ook erg gecharmeerd van foofjes, er lopen er een paar bij ons en ik vind ze allemaal leuk, Pol ook, die wil met alledrie verkering. Maar dat Kroatische hondje is ook heel erg leuk!Sas schreef:Bij mij gaat het zo: wat is dat er voor een?
een fauve.
een wat?
een basset fauve de Bretagne
(en daarna: oh nou nou, toe maar, doe maar duur.. Nee trut jij wilde de volledig benaming horen![]()
Maar goed. Dat wordt dan dus:
..wat is dat er voor een ?
Een spets.
een wat?
* en dan is het toch wel fijn als je de hele naam je strot uit krijgt.
Ik ook. Eigenlijk wil er eentje, maar dat kan ik beter niet doen.malinois schreef:Ik vind ze leuk... !!
Zo'n eentje mag er ooit wel bij...leuk ding.jvanringen schreef:Ik ook. Eigenlijk wil er eentje, maar dat kan ik beter niet doen.malinois schreef:Ik vind ze leuk... !!
Als-ie in een fietskrat past mag het. Hoewel ik Foofjes ook errug leuk vind.malinois schreef:Zo'n eentje mag er ooit wel bij...leuk ding.jvanringen schreef:Ik ook. Eigenlijk wil er eentje, maar dat kan ik beter niet doen.malinois schreef:Ik vind ze leuk... !!
Ik ook.Sas schreef:ik vind deze leuker dan de spets
Ik vind deze niet zo overdreven lange rug en worstenpootjes hebbenblondie schreef:Corgi maar dan in andere kleuren? Dat zie ik er eigenlijk in.