Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Foto's van Fleurtje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Foto's van Fleurtje

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Naar aanleiding van mijn recente onderwerp dat Fleurtje te dik wordt. Hierbij een aantal foto's van slechte kwaliteit. Hoe dat komt weet ik ook niet. De camera heb ik vandaag voor het eerst gebruikt. Een crime om de foto's te plaatsen. Moet ik eerst naar een ander forum gaan en daar alles plaatsen. Van daar uit kan ik de URL's kopiëren en hier weer plaatsen. Filmpjes heb ik ook gemaakt, maar hoe ik die moet plaatsen is me helemaal een raadsel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Re: Foto's van Fleurtje

Ongelezen bericht door Dee »

Die zijn wel heel slecht en heel klein. Maar op die een na laatste zie ik geen mollig teckelmeisje?
Oh en dat ik je een watje noemde, bedoelde ik lief hoor. Meen het wel, maar ik vind het wel schattig. Maar als het om de gezondheid gaat, moet je soms even hard zijn.
Wolfsblut
Zeer actief

Dee schreef:Die zijn wel heel slecht en heel klein. Maar op die een na laatste zie ik geen mollig teckelmeisje?
Oh en dat ik je een watje noemde, bedoelde ik lief hoor. Meen het wel, maar ik vind het wel schattig. Maar als het om de gezondheid gaat, moet je soms even hard zijn.
Ik weet dat je het lief bedoelt. :wink:
Je ziet het niet goed op de foto's. Haar borstkast is flink breed geworden. Haar buik in verhouding minder dan haar borskast. Toen ze op brokken stond en 2,7 kilo woog kon ik precies met mijn middelvinger en duim om haar buik heen. Daar is inmiddels ruim 5 cm bijgekomen.
Ik had weinig tijd met boodschappen halen en heb me beperkt tot spaghetti. Een beetje spaghetti met een paar blokjes ham zonder kaassaus. In totaal een normale volle lepel, eerder waren dat ruim drie volle lepels. Had ze wel snel op en kwam om meer vragen. Ik ben keihard geweest en niets meer gegeven. Brokken staan er altijd en die hoefde ze niet, dus honger kan ze niet hebben. Om half elf is ze voor iets lekkers komen vragen. Ook daar heb ik niet aan toe gegeven. Volgens mij gaat het zo wel lukken. Het gaat maar om een kilo en met een halve kilo is het wat mij betreft ook goed.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Wolfsblut
Zeer actief

Vorige week is ze twee jaar geworden.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Dan is het niet raar als ze wat breder geworden is in de borstkas. Dat heet uitzwaren ;) Dus waarschijnlijk is haar ideale gewicht nu wat hoger dan de 2,7 kilo van eerder. Kijk dus vooral naar de hoeveelheid vet tussen haar huid en haar ribben en of ze nog een redelijke taille heeft
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”