Dee schreef:Die zijn wel heel slecht en heel klein. Maar op die een na laatste zie ik geen mollig teckelmeisje?
Oh en dat ik je een watje noemde, bedoelde ik lief hoor. Meen het wel, maar ik vind het wel schattig. Maar als het om de gezondheid gaat, moet je soms even hard zijn.
Ik weet dat je het lief bedoelt.

Je ziet het niet goed op de foto's. Haar borstkast is flink breed geworden. Haar buik in verhouding minder dan haar borskast. Toen ze op brokken stond en 2,7 kilo woog kon ik precies met mijn middelvinger en duim om haar buik heen. Daar is inmiddels ruim 5 cm bijgekomen.
Ik had weinig tijd met boodschappen halen en heb me beperkt tot spaghetti. Een beetje spaghetti met een paar blokjes ham zonder kaassaus. In totaal een normale volle lepel, eerder waren dat ruim drie volle lepels. Had ze wel snel op en kwam om meer vragen. Ik ben keihard geweest en niets meer gegeven. Brokken staan er altijd en die hoefde ze niet, dus honger kan ze niet hebben. Om half elf is ze voor iets lekkers komen vragen. Ook daar heb ik niet aan toe gegeven. Volgens mij gaat het zo wel lukken. Het gaat maar om een kilo en met een halve kilo is het wat mij betreft ook goed.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.