Tiny schreef:blondie schreef:
Ohw
Als Akira haar staart zo heeft moet ik als donder maken dat ik haar vastgrijp

Komt gelukkig nooit voor, meestal een vrolijke kwispel met staart in de krul of heel laag naar beneden.
Ik neem niet zo snel risico's ben eerder te voorzichtig, in bovenstaand geval wist ik dat er niets zou gebeuren, heb zelf katten, kende de kat en de hond is rustig en terughoudend, geen op een kat afstormend projectiel. Hij tast af maar wel met deze houding.
Dit is de reden dat ik buiten wat voorzichtig ben met vreemde honden. Liever niet is mijn motto gewoon lekker doorlopen en spelen want hij is toch niet echt geïnteresseerd in een ander.
Overigens nog een uit de oude doos, achter het hek (nota bene op vreemd terrein) staat teefje Bluf toen nog niet van mij. Ze hadden elkaar wel al eerder gezien maar dat is niet te merken aan deze foto

Vervolg ging zo

En uiteindelijk is ze hier komen wonen en zijn het jut en jul. Maar hij blijft een aparte met kennismaken. En ja, met name zijn lichaamshouding bij nieuwe honden maakt mij wat terughoudend om het uit te proberen bij zomaar voorbij gangers. Eenmaal bekend is vrienden voor het leven