Moderator: moderatorteam
Ja, gaat best goed.Rami schreef:Wat leuk! Ze hebben elkaar echt gevonden, zo te zien.
Belle begint heel langzaam wat minder droopy te worden!M@rleen schreef:Kijk, zo doe je dat met die gevaalukke heddurs![]()
Mooi koppie heeft Belle hoor
Jij weet heel veel meer van hondengedrag dan ik.Inge O schreef:waarschijnlijk net omdát ze nog zo jong is - je moet je toch een beetje beleefd opstellen naar 'de gevestigde waarden' hèSuske schreef: Heel apart om te zien dat ze zo jong als ze nog is haar manier van spelen aanpast![]()
.
Suske is een knapperdSuske schreef:Belle begint heel langzaam wat minder droopy te worden!M@rleen schreef:Kijk, zo doe je dat met die gevaalukke heddurs![]()
Mooi koppie heeft Belle hoor
Durfde vanochtend aan het eind van de wandeling eindelijk meer dan 10 meter van mijn zijde te wijken![]()
En het Suske is tijdens het spelen 9 van 10 keer degene die onderop ligt.
Heel apart om te zien dat ze zo jong als ze nog is haar manier van spelen aanpast![]()
Dus kom maar op met nog meer opmerkingen over gevaarlijke heddurs
Is dat dan het verschil?Inge O schreef:ja, maar met die anderen leeft ze niet samenSuske schreef:Jij weet heel veel meer van hondengedrag dan ik.Inge O schreef:waarschijnlijk net omdát ze nog zo jong is - je moet je toch een beetje beleefd opstellen naar 'de gevestigde waarden' hèSuske schreef: Heel apart om te zien dat ze zo jong als ze nog is haar manier van spelen aanpast![]()
.
Maar het Suske kennende is dit echt apart hoor, ze is over het algemeen nogal eheheh anders?.
en toen ze nog wel 'samenwoonde' was ze nog zo jong dat alles mocht![]()
.
Geeft niks, snap het zelf ook niet meerInge O schreef:nu snap ik het niet meer, je zei net dat dit voor suske zo apart wasSuske schreef:Is dat dan het verschil?Inge O schreef:ja, maar met die anderen leeft ze niet samenSuske schreef: Jij weet heel veel meer van hondengedrag dan ik.
Maar het Suske kennende is dit echt apart hoor, ze is over het algemeen nogal eheheh anders?.
en toen ze nog wel 'samenwoonde' was ze nog zo jong dat alles mocht![]()
.
Ze speelt op die manier ook met veel andere honden, verschillend van ras en formaat.
Met kleinere honden maakt ze zich vaak klein, met grote honden gaat het meestal om-en-om![]()
?