zusje v. Elmo

broer v. Elmo

Elmo

Moeder v. Elmo

Moderator: moderatorteam
Vind het net een teef lijken. Als die piemel er niet onder zat en je zegt: zusje van Elmo geloofde ik het ook.Elmo/maureen schreef:Ja hij is net zo oud als ElmoHeeft een totaal andere bouw.
Ik denk dat ze ongeveer even groot zijn?Elmo/maureen schreef:Na hij is wel groot, maar vooral in zijn lendenen slank. En Elmo heeft gewoon een flinke borst
Ga er maar eens naast staan of zet ze naast elkaar.._Leonie schreef:Vind het net een teef lijken. Als die piemel er niet onder zat en je zegt: zusje van Elmo geloofde ik het ook.Elmo/maureen schreef:Ja hij is net zo oud als ElmoHeeft een totaal andere bouw.
Vind ik ook hoorDalmarieke schreef:Ga er maar eens naast staan of zet ze naast elkaar.._Leonie schreef:Vind het net een teef lijken. Als die piemel er niet onder zat en je zegt: zusje van Elmo geloofde ik het ook.Elmo/maureen schreef:Ja hij is net zo oud als ElmoHeeft een totaal andere bouw.
![]()
Zijn trouwens niet de beste standfoto`s, staan er niet echt voordelig op haha, maar wel leuk zo zo even terug te zien.
Elmo staat er nog het best op!