minhie schreef:Jeetje wat een verschil weer. Ook leuk om die kleurverandering te zien, dat gaat steeds een beetje verder

Ja klopt, ze wordt heel mooi qua kleur vind ik.
chaos schreef:Mooi hoor!
Ik kan het topic zo niet meer vinden maar hoe gaat het alleen blijven nu?, zit er verbetering in?
Lief dat je daar naar vraagt, terwijl jij vanalles aan je hoofd hebt op dit moment.
Gelukkig gaat dat goed. Ze is al een paar keer samen met Rhodin een aantal uur alleen geweest. Dat gaat prima. We hebben de kamer door een hekje verdeelt in tweeën, met aan de ene kant van de kamer dingen die ab-so-luut niet kapot mogen en aan de andere kant dingen die ook niet kapot moeten, maar wat minder erg is.

Ze sloopt dus wel een beetje, maar om voor te zijn dat ze aan onze spullen zit gooien we allemaal dingen die kapot mogen op de grond, zoals een oude handdoek of laken en wat botjes. We hebben dan ook een DAP verdamper aan en ik zorg dat ze moe is als ik vertrek. Ik denk dat het wel goed komt, maar vooralsnog zitten ze nog weinig alleen.
Ellen. schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje die is gegroeid! En wat heeft ze een kraag op de eerste (dacht ik) foto!!!!
Ze wordt echt práchtig Gaby!! Snel maar weer eens afspreken met die dondersteen van mij!

Goed idee! Je maakt ook altijd van die prachtige foto's!

Ze krijgt inderdaad een flinke kraag, de haren op haar rug zijn ook enorm lang.