Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rhodin en Mila

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Rhodin en Mila

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Rhodin (Catahoula) en Mila (Tamaskan) weer eens! Mila is nu vier maanden en 3 weken oud. Ze weegt inmiddels zo'n 15 kilo, dus het wordt al echt een beetje een hond. ;)

Afbeelding

Soms lijkt hij wel een bull...
Afbeelding

Maar er zit echt een hele lange neus op! :lol1:
Afbeelding

Gezellig hè baas? :I:
Afbeelding

Close-up :I:
Afbeelding

En genieten van de zon...
Afbeelding

Mila is ondertusssen druk...

... Met rondrennen...
Afbeelding

Afbeelding

... Vliegjes vangen...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

... En poseren!
Afbeelding

Afbeelding

Mila's verleidelijke blik... :LOL:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vorige week hadden ze nog gezwommen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:I:
Afbeelding
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Re: Rhodin en Mila

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Haha, die verleidelijke blik van Mila, ze doet het erom! Mooie foto's.

Krijg je nu heel vaak vraag naar de rassen van beide honden?
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door shibashira »

Wauw, wat gaat Mila snel en wat is ze supervrouwelijk. Echt een pracht-hond(je) hoor!! Hoop er nog vele foto's van te zien. En Rhodin... lief kereltje.. .zoals hij kijkt, echt tevreden!!
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

allemaal prachtige foto's en jouw stel is zelf al om in te lijsten maar.. deze
Afbeelding
zou ik in canvas aan de muur laten hangen
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Je ziet Rhodin duidelijk optimaal genieten op de eerste foto's, prachtig!
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Jeetje wat een verschil weer. Ook leuk om die kleurverandering te zien, dat gaat steeds een beetje verder :ok:
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Waar is je kleine pup :eek: Wow wat is Mila gegroeid zeg, prachtig!
Perry en Noah

Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Mooi hoor!
Ik kan het topic zo niet meer vinden maar hoe gaat het alleen blijven nu?, zit er verbetering in?
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief

DebbieZ schreef:Haha, die verleidelijke blik van Mila, ze doet het erom! Mooie foto's.

Krijg je nu heel vaak vraag naar de rassen van beide honden?
Ja, best vaak eigenlijk. Helemaal nu het er twee zijn, voor ieder wat wils, haha. Maar soms is het wel een beetje vermoeiend en als iemand niet echt oprecht geïnteresseerd is, dan zeg ik dat Mila een kruising husky/herder is en er is nog nooit één van die mensen die me tegen heeft gesproken. Ik weet natuurlijk wel tegen wie ik dat moet zeggen. :lol1:
shibashira schreef:Wauw, wat gaat Mila snel en wat is ze supervrouwelijk. Echt een pracht-hond(je) hoor!! Hoop er nog vele foto's van te zien. En Rhodin... lief kereltje.. .zoals hij kijkt, echt tevreden!!
Je, het is echt een meisje. Ben super blij met haar. Rhodin vindt dat echt zo fijn, samen genieten van het zonnetje. :I:

En bedankt EschaenStefanie, die foto is inderdaad super. :E:
Afbeelding
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje die is gegroeid! En wat heeft ze een kraag op de eerste (dacht ik) foto!!!! :80:
Ze wordt echt práchtig Gaby!! Snel maar weer eens afspreken met die dondersteen van mij! :lol1:
-Gaby-
Zeer actief

minhie schreef:Jeetje wat een verschil weer. Ook leuk om die kleurverandering te zien, dat gaat steeds een beetje verder :ok:
Ja klopt, ze wordt heel mooi qua kleur vind ik. :)
chaos schreef:Mooi hoor!
Ik kan het topic zo niet meer vinden maar hoe gaat het alleen blijven nu?, zit er verbetering in?
Lief dat je daar naar vraagt, terwijl jij vanalles aan je hoofd hebt op dit moment. ;)
Gelukkig gaat dat goed. Ze is al een paar keer samen met Rhodin een aantal uur alleen geweest. Dat gaat prima. We hebben de kamer door een hekje verdeelt in tweeën, met aan de ene kant van de kamer dingen die ab-so-luut niet kapot mogen en aan de andere kant dingen die ook niet kapot moeten, maar wat minder erg is. :F: Ze sloopt dus wel een beetje, maar om voor te zijn dat ze aan onze spullen zit gooien we allemaal dingen die kapot mogen op de grond, zoals een oude handdoek of laken en wat botjes. We hebben dan ook een DAP verdamper aan en ik zorg dat ze moe is als ik vertrek. Ik denk dat het wel goed komt, maar vooralsnog zitten ze nog weinig alleen.
Ellen. schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje die is gegroeid! En wat heeft ze een kraag op de eerste (dacht ik) foto!!!! :80:
Ze wordt echt práchtig Gaby!! Snel maar weer eens afspreken met die dondersteen van mij! :lol1:
Goed idee! Je maakt ook altijd van die prachtige foto's! :ok: Ze krijgt inderdaad een flinke kraag, de haren op haar rug zijn ook enorm lang.
Afbeelding
Rahne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tamaskan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rahne »

Knap stel! Als Mila zo door gaat dan weegt ze dalijk meer dan Konah :mrgreen:
-Rahne-
Afbeelding
Nederlandse Tamaskan Club: http://www.tamaskan-dog.nl
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Wat groeit ze hard zeg! En ze wordt maar mooier en mooier!
Foto's van je vent zijn ook lief! Hij geniet echt.
-Gaby-
Zeer actief

Rahne schreef:Knap stel! Als Mila zo door gaat dan weegt ze dalijk meer dan Konah :mrgreen:
Zou mooi zijn! :engel: Maar dat denk ik niet, hoewel ze behoorlijk groeit als ik kijk wat voor krummeltje ze was. ;)
*Esther schreef:Wat groeit ze hard zeg! En ze wordt maar mooier en mooier!
Foto's van je vent zijn ook lief! Hij geniet echt.
Bedankt! Ja, deze foto's van Rhodin kan ik niet vaak genoeg zien, en dan denk ik "Wat hou ik toch zielsveel van dat beest... :I: :I: :I:"
Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Wat lijkt Rhodin me een fantastische vent, wat een heerlijke foto's :I:

En ik vind Mila echt heel erg mooi worden, ik ben benieuwd hoe ze is wanneer ze is uitgegroeid.
Ik typte eerst uitgeroeid, maar dat moet maar niet :mrgreen:
Apartje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Apartje »

Het is een leuk stel! Ik zie meteen weer dat Blue een stuk fijner gebouwd is dan Rhodin. Hoe is het nu met zijn heupen? hij lijkt er niet veel last van te hebben (hoewel je wel ziet dat de achterhandbespiering is minder geworden is).
Klik voor website:

Afbeelding
Dalisa
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.

Ongelezen bericht door Dalisa »

wat een mooie foto's!
ik was al fan van Mila maar ben het nu ook van Rhodin, wat een lekkerding! :I:
Afbeelding
met dank aan Sanner
-Gaby-
Zeer actief

MissDorien schreef:Wat lijkt Rhodin me een fantastische vent, wat een heerlijke foto's :I:

En ik vind Mila echt heel erg mooi worden, ik ben benieuwd hoe ze is wanneer ze is uitgegroeid.
Ik typte eerst uitgeroeid, maar dat moet maar niet :mrgreen:
Haha, dat is hij ook. :D
En uitgeroeid lijkt mij ook niet zo'n goed plan. Ben er nog lang niet zat van. :F:
Apartje schreef:Het is een leuk stel! Ik zie meteen weer dat Blue een stuk fijner gebouwd is dan Rhodin. Hoe is het nu met zijn heupen? hij lijkt er niet veel last van te hebben (hoewel je wel ziet dat de achterhandbespiering is minder geworden is).
Bedankt! Ik vind Blue niet fijner gebouwd, maar hij is volgens mij wel kleiner. Blue heeft echt een brede nek en kop, Rhodin is wat slungeliger volgens mij. We merken nog niet heel veel van zijn heupen, maar hij heeft er soms wel last van. Hij sloft soms en is wat stijfjes. :( Heb je Blue's heupen eigenlijk ooit laten testen? Hoop dat hij nergens last van heeft.
Dalisa schreef:wat een mooie foto's!
ik was al fan van Mila maar ben het nu ook van Rhodin, wat een lekkerding! :I:
:ok:
Afbeelding
Apartje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Apartje »

Hoi, ik heb zijn heupen nooit laten testen, hij toont nooit dat hij last heeft. 1 keer was ik na het wandelen teken aan het controleren, maar deed dat vrij lomp (niet nadenken, ff snel snel en dan de auto in) en tilde 1 voor 1 zijn poten op, bij 1 achterpoot jankte hij wat, maar goed, wat ik al zei, ik deed het lomp. Ik schrok wel en moest meteen aan Rhodin denken. Sinsdien doe ik niet meer lomp ;) en jankt hij ook niet meer. Hij is heel nauwkeurig in zijn bewegingen, hij valt bijv nooit en knalt nooit ergens tegen aan. Als pup struikelde hij 1 keer tijdens het wandelen en toe viel hij bijna flauw van de schrik, haha, blijft toch een beetje een Pipo.

idd is Blue wss wat compacter, dat kan een positieve invloed hebben op evt HD. nu moet ik zeggen dat HD wel iets geks is, sommige honden hebben het volgens de theorie heel erg, maar hebben in de praktijk weinig tot geen last, anderen hebben een hele lichte mate en die hebben wel veel last. Daarom zou ik pas laten controleren en behandelen als ik merk dat hij pijn heeft, maar hij staat zo snel op en is zo flexibel en vlug in zijn bewegingen.
Klik voor website:

Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Ze word steeds mooier Gaby :I: Vorige week zat ik even van 'huh :denken: is ze alweer zo groot' :mrgreen:
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief

Apartje schreef:Hoi, ik heb zijn heupen nooit laten testen, hij toont nooit dat hij last heeft. 1 keer was ik na het wandelen teken aan het controleren, maar deed dat vrij lomp (niet nadenken, ff snel snel en dan de auto in) en tilde 1 voor 1 zijn poten op, bij 1 achterpoot jankte hij wat, maar goed, wat ik al zei, ik deed het lomp. Ik schrok wel en moest meteen aan Rhodin denken. Sinsdien doe ik niet meer lomp ;) en jankt hij ook niet meer. Hij is heel nauwkeurig in zijn bewegingen, hij valt bijv nooit en knalt nooit ergens tegen aan. Als pup struikelde hij 1 keer tijdens het wandelen en toe viel hij bijna flauw van de schrik, haha, blijft toch een beetje een Pipo.

idd is Blue wss wat compacter, dat kan een positieve invloed hebben op evt HD. nu moet ik zeggen dat HD wel iets geks is, sommige honden hebben het volgens de theorie heel erg, maar hebben in de praktijk weinig tot geen last, anderen hebben een hele lichte mate en die hebben wel veel last. Daarom zou ik pas laten controleren en behandelen als ik merk dat hij pijn heeft, maar hij staat zo snel op en is zo flexibel en vlug in zijn bewegingen.
Ja, dat deed Rhodin ook toen wij zijn poten een keer af wilden drogen en het ook wat te lomp deden. Dat was nog voordat ik wist dat hij het had, en ik schrok daar toen wel van. Ik merk bij Rhodin wel dat hij zichzelf ontziet. Hij loopt ook nooit tegen iets aan en hij sprint alleen vol als hij kan zien wat wat er op de grond ligt. Dan is hij wel behendig en snel. Hij kan ook echt pissig worden als een hond waarmee hij speelt hem beukt tegen zijn achterkant. Hij staat niet snel op en gaat langzaam zitten en liggen en is stijf. We hebben een tijdje pijnstillers gegeven, maar merkten geen verschil. Hoe hoog en zwaar is Blue eigenlijk? Ik hoop van harte dat hij nergens last van heeft, en als hij helemaal geen klachten heeft valt het vast mee. :ok:
Elmo/maureen schreef:Ze word steeds mooier Gaby :I: Vorige week zat ik even van 'huh :denken: is ze alweer zo groot' :mrgreen:
Ja, gaat snel hè? Kan niet wachten totdat ze helemaal pup-af is.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”