Zullen wij samen spelen

Jaaaaa

Macho haalt het flesje van Diana op.

Wil je hem terug Diana

Tuurlijk mag je hem terug

Nog meer hondjes

Moderator: moderatorteam

ThanxJion schreef:Oeh! Goof is ook een leukie zeg!

Jaa leukmoosje schreef:Leuk stel zo samen!
Die maffe herder van mij wil ook wel een keertje mee.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJa en Boris moet de volgende keer ook meeYai schreef:Wat een plezier en gezelligheid! Heerlijk!
Jaaaaaaaa!samantha! schreef:Ja en Boris moet de volgende keer ook meeYai schreef:Wat een plezier en gezelligheid! Heerlijk!

Nou, dat moeten we maar eens plannen danYai schreef:Jaaaaaaaa!samantha! schreef:Ja en Boris moet de volgende keer ook meeYai schreef:Wat een plezier en gezelligheid! Heerlijk!![]()
Graag, en Boris is nu al blij met het vooruitzicht!
Haha, goed punt! Ik ga je terug PB'en, oke?samantha! schreef:Nou, dat moeten we maar eens plannen danYai schreef:Jaaaaaaaa!samantha! schreef:Ja en Boris moet de volgende keer ook meeYai schreef:Wat een plezier en gezelligheid! Heerlijk!![]()
Graag, en Boris is nu al blij met het vooruitzicht!

Yai schreef:Haha, goed punt! Ik ga je terug PB'en, oke?samantha! schreef:Nou, dat moeten we maar eens plannen danYai schreef:Jaaaaaaaa!samantha! schreef: Ja en Boris moet de volgende keer ook mee![]()
Graag, en Boris is nu al blij met het vooruitzicht!![]()
En snel weer een wandeling met z'n allen organiseren!
Boris en ik zijn van de partij!
Ja, dat vind ik ook altijd zo leuk om te zienTurrie schreef:Grappig eigenlijk he... Al die rassen van verschillende werelddelen zo bij elkaar..

Ja, leuk!lieke schreef:Enige foto's!![]()
We moeten ook weer eens gezamenlijk gaan wandelen. De Rijkerswoerdseplassen zijn over een week weer toegankelijk voor honden (hint, hint...).
samantha! schreef:Ja, leuk!lieke schreef:Enige foto's!![]()
We moeten ook weer eens gezamenlijk gaan wandelen. De Rijkerswoerdseplassen zijn over een week weer toegankelijk voor honden (hint, hint...).
Roep maar eens een datum zou ik zeggen

lieke schreef:samantha! schreef:Ja, leuk!lieke schreef:Enige foto's!![]()
Roep maar eens een datum zou ik zeggen
Ga eens mijn agenda raadplegen en kom er op terug...

moosje schreef:Is dat met OV bereikbaar?

Super! Laat maar weten als jullie een datum hebben dan.lieke schreef:moosje schreef:Is dat met OV bereikbaar?
Zo niet, dan pik ik je wel van het station of bushalte op. Is nl. vlak bij mijn huis en dan is het nog een minuut of 10 lopen.

moosje schreef:Super! Laat maar weten als jullie een datum hebben dan.lieke schreef:moosje schreef:Is dat met OV bereikbaar?
Zo niet, dan pik ik je wel van het station of bushalte op. Is nl. vlak bij mijn huis en dan is het nog een minuut of 10 lopen.