Met een beetje beharing

En met vrij veel beharing, ze staat een beetje mongolisch te wezen op de foto.

Het is dat ik zeker weet dat het om dezelfde hond gaat, maar anders.
Moderator: moderatorteam

T is een hairy hairless.Jacksel schreef:Tot zo ver het idee naakthond

Nee, je hebt Hairy Hairless, Medium Hairless en True Hairless.sbientje schreef:hahah volgens mij zijn bijna alle naakthonden op show zo behaard.. bijzonder hoor!
Dan gaat de rest er na het weekend van af hahaha.Jion schreef:Wat raar de haren die op de stukjes bruine huid groeien wit zijn.![]()
Ik vind haar met haar het mooist.

Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne

Dus... geshowd als niet-powderpuff terwijl ze dat wel is?moosje schreef:Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne
~Suzanne~ schreef:Dus... geshowd als niet-powderpuff terwijl ze dat wel is?moosje schreef:Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne
Is dat niet eh.....? Kom even niet op het woord....![]()
Suzanne
~Suzanne~ schreef:Dus... geshowd als niet-powderpuff terwijl ze dat wel is?moosje schreef:Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne
Suzanne
vosse schreef:~Suzanne~ schreef:Dus... geshowd als niet-powderpuff terwijl ze dat wel is?moosje schreef:Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne
Suzanne
Nee, je hebt Powder Puff, Hairy Hairless, Medium Hairless en True Hairless
vosse schreef:~Suzanne~ schreef:Dus... geshowd als niet-powderpuff terwijl ze dat wel is?moosje schreef:Ja, zoals je kan zien op de eerste foto.~Suzanne~ schreef:Vraag die opkomt: werd ze voorheen geschoren voor shows??
Suzanne
Suzanne
Nee, je hebt Powder Puff, Hairy Hairless, Medium Hairless en True Hairless

vosse schreef:Powder Puff
Hairy
Medium, de rechtse
True, je kan het ook wel een beetje zien aan de rest van de beharing. En deze is echt True want ik kan d'r in het echt
Nee, de vacht blijft kort.crutz schreef:vosse schreef:Powder Puff
Hairy
Medium, de rechtse
True, je kan het ook wel een beetje zien aan de rest van de beharing. En deze is echt True want ik kan d'r in het echt
Maar wordt Pippi ook niet "gewoon" een Powder Puff als ze niet geschoren wordt?

Voor zover ik weer wordt de wel geschoren.crutz schreef:& is t koppie vd Powder Puff ook geschoren of is dat wel natuurlijk kaal?