image hosting 20mb

jpg images

how to make screen shot

photo host
Moderator: moderatorteam

Ja he?!Elmo/maureen schreef:Wat een heerlijk blij bekkie

Echt zo'n lekker zoenkoppie heeft hijrenee-uk schreef:een lief en mooi hoofd heeft ie![]()
![]()

Dat maakt hem nog mooier!Selene schreef:Ja he?!Elmo/maureen schreef:Wat een heerlijk blij bekkieen als je dan weet hoe hij hier kwam, angstig en gestresst is dit zo heerlijk om te zien, mijn beer!
Ik heb net nog even een poging voor je gedaan en dan is dit de enige een beetje fatsoenlijke:renee-uk schreef:hij wordt volwassen en dat kun je zien
nou ook nog foto's van sheppiedeshep graag

Het is een stamboom duitse herder die behoorlijk overhoop terug gehaald is door de fokker. Mijn Prado van diezelfde fokker was toen nog niet zo lang overleden en heeft mij gevraagd of ik rayos wilde hebben. Het is niet altijd een makkelijk geweest maar man, wat zit deze beer in mijn hart.Milou85 schreef:Dat maakt hem nog mooier!Selene schreef:Ja he?!Elmo/maureen schreef:Wat een heerlijk blij bekkieen als je dan weet hoe hij hier kwam, angstig en gestresst is dit zo heerlijk om te zien, mijn beer!
Ik heb bijna 9 jaar geleden ook mijn herder x met verleden uit het asiel gehaald en als je zo'n dier dan een stabiel thuis geeft en je ziet wat dat met het dier doet maakt hem nog meer om op te vreten.
Hij lijkt me een heerlijke dikke kus neus te hebben![]()
Is het een rashond? En hoe oud is hij?

Leuk dat jij ze kent! het zijn heerlijke honden vind ik. Doen ze het een beetje goed bij jullie?** Angela ** schreef:En ook Shep lijkt veel op zijn broertje Santos
Zitten allemaal bij ons op de club

** Angela ** schreef:Bo gaat lekker , die gaat als t goed is binnenkort voor z'n VZH
Shasta word niet zo heel veel mee getraind , dat komt door de gezondheid van haar vrouwtje.
Maar tis een leuk en vooral erg druk hondje waar best wel wat inzit
Santos schijnt het speuren super op te pakken , appel gaat lekker en wat ik van het aanplagen heb gezien is dat dat ook wel erg goed is.
Heeft zn baas al dwars door de duimnagel gebeten bij het aanpakken van een brokje ( en toen was hij pas een week of 10)
Tis nu echt een slungeltje , maar wel een leuk slungeltje

Dat moeten we dan maar een keer uitproberensbientje schreef:zo hallo binkie! wat een mooierd is rayos! fijne uitstraling. En shep wordt echt groot haha, ik denk dat Pom er onderdoor kan lopen