Moderator: moderatorteam
Volgens mij vindt Mila het wel lekker, even mij helemaal voor zichzelf alleenNanna schreef:Ach, wat ziélig eigenlijk....![]()
Er moet nodig een nieuw hondje komen
Ja, Mila vindt altijd wel iets om lol mee te hebbenHilly45 schreef:Haha, soms kunnen ze zich ook echt met 'niks' vermaken he? Leuk om te zien.
Hahaaha, ja, inderdaad! Wat lief dat ze het voor Mila hebben laten liggensamantha! schreef:![]()
![]()
Precies dat stukje hadden mijn mannen gisteren ook gevonden (heumensoord toch?) en op de zandvlakte had ik er zooooo genoeg van (want 1 stukje bal en 3 honden die het willen) dat ze het daar moesten laten liggen
![]()
Knappe Mila
Dat hebben ze geheel bewust gedaanDeDiana schreef:Hahaaha, ja, inderdaad! Wat lief dat ze het voor Mila hebben laten liggensamantha! schreef:![]()
![]()
Precies dat stukje hadden mijn mannen gisteren ook gevonden (heumensoord toch?) en op de zandvlakte had ik er zooooo genoeg van (want 1 stukje bal en 3 honden die het willen) dat ze het daar moesten laten liggen
![]()
Knappe Mila![]()
Ze zijn te lief voor deze wereld!samantha! schreef:Dat hebben ze geheel bewust gedaan![]()