Oh ja, Branka was een weekje op bezoek, vanochtend op een besneeuwde berg en nu weer in nl op de bank.

Moderator: moderatorteam

ik had een veel ouder iemand verwachtBranka schreef:Branka zit inderdaad weer in NL op de bank. Na te genieten en bedenken dat het bizar is dat ik vanochtend nog in het zonnetje op die berg stond en nu hier in het regenachtige NL zit...![]()
Mijn foto's heb ik nog niet bekeken. Ben nogal gaar![]()
Maar hier geniet ik in ieder geval volop van! Hoop dat ik een paar heb die een beetje in de buurt komen hiervan!
Ben benieuwd hoe oud je mij schat en hoeveel ouder dan dat je dacht dat ik ben? Mag ook via pbAsta schreef:ik had een veel ouder iemand verwacht
ja toedeledokie, ik kan niet schatten net zoals ik geen richtingsgevoel hebBranka schreef:Ben benieuwd hoe oud je mij schat en hoeveel ouder dan dat je dacht dat ik ben? Mag ook via pbAsta schreef:ik had een veel ouder iemand verwacht

Otto is maar een heel klein beetje jaloers op BoJeannettebo schreef:Het duo hier is het absoluut niet met je eensBo heeft alleen maar door de sneeuw gelopen en geen stap er naast