Zo, dat dat even duidelijk is

Even dollen

Het wordt al een slungel

Zandmonster

Moderator: moderatorteam

Haha ja, hij is redelijk vlotchristina schreef:Lekker ding! Staat hij nu echt al te pissen met pootje beetje omhoog? Dat doet Charlie (10 maanden) pas net:)
samantha! schreef:Haha ja, hij is redelijk vlotchristina schreef:Lekker ding! Staat hij nu echt al te pissen met pootje beetje omhoog? Dat doet Charlie (10 maanden) pas net:)
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk had ook even zoiets van:Nerazi schreef:samantha! schreef:Haha ja, hij is redelijk vlotchristina schreef:Lekker ding! Staat hij nu echt al te pissen met pootje beetje omhoog? Dat doet Charlie (10 maanden) pas net:)Enzi tilde toen ook al zijn poot op. Wist niet wat ik zag na een herder die dat pas met anderhalf deed. Zo'n kleine humtiedumpie die al als een grote stoere jongen staat te plassen
Ja, het begint ergens op te lijkenPtje schreef:Ahw, hij groeit al aardig zeg.
Stoere vent

samantha! schreef:![]()

Haha ja, ik verbind er ook nog maar geen conclusies aan, het kereltje is gewoon zichzelf aan t ontdekkenInge O schreef:ach, die kinders doen maar wat, mafje stond met 8 weken ook al driftig plaggen gras weg te krabben na haar hoopjes.
en jones wordt stilaan een echt labje.
Mirri schreef:Zulke foto's moesten verboden worden![]()
Haha, ik zou morgen eens een poging doenZamunda schreef:Wat een ellende weer. Ik had een weekje Jones-pauze genomen want het werd me even teveel. Inmiddels heb ik alle topics weer bijgelezen en na het zien van de foto's ben ik weer helemaal gesmolten voor dat rottige smeltkoppie
. Kun je niet wat meer foto's van blikkerende tandjes posten? Please?
Dat vind ik nou lief van je, ik kijk ernaar uitsamantha! schreef:Haha, ik zou morgen eens een poging doenZamunda schreef:Wat een ellende weer. Ik had een weekje Jones-pauze genomen want het werd me even teveel. Inmiddels heb ik alle topics weer bijgelezen en na het zien van de foto's ben ik weer helemaal gesmolten voor dat rottige smeltkoppie
. Kun je niet wat meer foto's van blikkerende tandjes posten? Please?
speciaal voor jou