Hoooooooi

Ik zou de baby eens laten huilen

Maar dan... de wraak van Jones...

Velletje!

Dat koppie

Pootje!

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Watlieke schreef:O ja, Sam, wilde ik je nog vragen: hoe is het met Jones' staartje?

Jion schreef:Of tussen de deur gedaan.Zamunda schreef:Watlieke schreef:O ja, Sam, wilde ik je nog vragen: hoe is het met Jones' staartje??! Je hebt er toch niet op gestaan hè, met die platvoeten van je
!

Isse simpel, als je holle voeten had gehad, had hij geen au-staartje gehadlieke schreef:Trouwens, hoe weet je dat ik platvoeten heb?

Dat geeft weer een heel ander beeld bij onze propere Lieke.Inge O schreef:da's nu weer typisch lieke, zo'n gruwelijke troep maken tijdens het koken dat er zes honden nodig zijn om het op te kuisenlieke schreef:Jion schreef:Was aan het koken met zes honden om me heen die gretig eventuele gevallen etenswaren wilden opruimen..
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteAaaah dat vindt Jacky liefZamunda schreef:Jaaaaah, blikkerende haaientandjes![]()
!
Wat zijn die twee toch leuk samen.
En wat heeft jones toch een enorm expressief hoofdje! Alleen zo jammer dat zijn meest gebruikte expressie die van een duveltje is
.
Geeft Jack maar kusjes van mij op de gaatjes in z'n oor en lip.
Goed, merk er helemaal niets meer aan en hij gebruikt m weer als propellorlieke schreef: O ja, Sam, wilde ik je nog vragen: hoe is het met Jones' staartje?
samantha! schreef:Goed, merk er helemaal niets meer aan en hij gebruikt m weer als propellorlieke schreef: O ja, Sam, wilde ik je nog vragen: hoe is het met Jones' staartje?![]()