Dit onderwerp was veel te ingewikkeld dus uiteindelijk hebben ze voor het thema "reukspoor"gekozen, 5 (later) 4 honden die achter de vos aan liepen.

Ondertussen had ik heel veel fotos van Andra gestuurd in springende, speurende en rennende houding, alle mogelijke maten, jachthoorn muziek en het geluid van jagende meutes.

Na de vakantie was ik heel benieuwd naar de vorderingen en zaterdag 23 augustus zijn wij wezen kijken bij de opbouw.In 'n oude vlasschuur stonden daar 4 immense "Andra's"opgesteld, gemaakt van betonijzer,piepschuim,kranten en purschuim en zo'n 4 à 5 meter hoog!

de vos is al duidelijk te herkennen

en de wagen waar alles op moet komen

Blij dat Andra als levend voorbeeld aanwezig was want zodoende konden er nog enkele correcties gedaan worden.
Nog 'n week van heel hard werken om vrijdag de vormen met duizenden dalia's te prikken.
Afgelopen zaterdag zijn wij naar Vollenhove gegaan, heel benieuw hoe alles er uiteindelijk uit zou zien.Heel veel mooie creaties trokken er voorbij, maar toen de laatste wagen ( nr 13

onder begeleiding van jachthoorn muziek en het gehuil van 'n jagende meute, trok de wagen langs

details van vos en hond

duidelijk de dalia's te zien ( wat 'n werk)

er werden 2 rondes gereden, dus daar was ze weer

hierna ben ik, samen met Andra, achter de wagen aan naar het opstelterrein gelopen om nog wat fotos te maken en daarbij zulk leuk commentaar gekregen van het publiek, tot aan applaus toe
duidelijk te zien hoe groot de honden zijn gemaakt

s'avonds zijn er nog 2 rondes gereden, nu waren de wagens ook verlicht

vlak voor het avondcorso werden de plaatsingen door de jury bekend gemaakt en voor het eerst in 24 jaar van hun bestaan won Fatal Attraction met "reukspoor" de eerste prijs
supertrots dat Andra daar aan heeft meegedragen, mijn eigen Dalia koningin