Wat plaatjes van de training van vandaag:

Wachten tot hij aan de beurt is

Hier moest ik hem voor het eerst tijdens een sessie bij de schapen het commando "zit" geven, en dat deed hij heel netjes

Moderator: moderatorteam
Tsja, het IS ook geen Border natuurlijk.bandolero schreef: Speciaal toch hoe het een compleet andere stijl (en wrs ook manier van trainen) is dan hetgeen ik gewend ben te zien bij de borders
Ja, als een roosje inderdaad!M@scha schreef: na al die lichamelijke en mentale inspanning zal de puber lekker slapen neem ik aan?
Dat is hij ook.cloris schreef:Wat een geweldige foto's. Ik vind hem echt zo leuk!!
dat heb ik ook niet gezegd heLongFields schreef: maar dat wil niet zeggen dat alleen de BC's, of juist alleen de niet-BC's het op de enige juiste manier doen.
Niet letterlijk nee.bandolero schreef:dat heb ik ook niet gezegd heLongFields schreef: maar dat wil niet zeggen dat alleen de BC's, of juist alleen de niet-BC's het op de enige juiste manier doen.![]()
ik vind het net heel interessant om te zien.
Dank je, ik ben ook erg blij met hem.Suske schreef:Blijf het een leuk kereltje vinden.
Jammer dat hij geen eye heeft![]()
Dat is ook niet mijn ding, daarom zul je mij ook niet snel met een BC zien.Suske schreef:Dat vind ik overigens het meest irritante aan een bordercollie hoor.
Het watdoejewatdoejewatdoeje van Suske zal andere mensen weer irriteren maar dat kruipende sluipende van een bordercollie?
Ik ook, als ik bij de schapen train zijn er een paar BC's, een Aussie, een Beauceron, een Pyrenese Herder en dan 2 kruisingen waar Mojo er 1 van is en de andere is vermoedelijk een kruising met o.a. Mechelaar en Kelpie.TessaThomas schreef:Ik vind het juist prachtig om die verschillen te zien. Heel gaaf dat je dit met hem doet en wat krijgt hij een prachtige kop zeg! Had hij al,maar hij lijkt alleen maar knapper te worden.
Dank je wel!meetjewrc schreef:super gave foto's! mooi te zien hoe hij werkt met de schapen, zeer leuk hondje om te zien ook
Bedankt!Inge O schreef:heerlijke foto's!
ik ben jaloers en hier thuis nog twee met mij.