Moderator: moderatorteam
Ja, dat heb je wel goed inderdaad.Ellen. schreef:Grappig, die foto met z'n 3en op het strand is denk ik wel typerend voor de honden hoe ze zijn? Tapas met bal in de bek, Nozem gewoon 'erbij' horen en lekker blijven staan. En Mojo zittend met een uitzonderlijk serieuze blik
Dank je. Dat licht was gewoon vrij beschikbaar hoor.-Lilo- schreef:Dat is ook gelijk de mooiste foto. Geweldig zo met dat licht! Erg mooi gedaan
Toen was er nog aardig wat zon, daarna betrok het wat meer en was de zon ook al bijna onder.Kells schreef:Prachtige foto's! Vooral die eerste drie met van die prachtige gouden kleuren.
LongFields schreef:![]()
Hij is gewoon erg vrolijk, geloof niet dat ik uitgelachen werd hoor.deugenietje schreef:LongFields schreef:![]()
je wordt uitgelachen![]()
Maar verder prachtige foto's weer

Dank je! Ik was dit keer bewust aan het einde van de middag gegaan, helaas was het aan de kust net iets meer bewolkt dan ik gehoopt had, dus niet de hele serie heeft die hele warme gloed die ikmeigenlijk wilde. Maar nu kun je wel mooi het verschil zien tussen de warme kleuren van toen de zon nog scheen, en de koele pastels van het laatste licht met bewolking.Ingrid48 schreef:mooie foto's en wat heb je dat licht prachtig gefotografeerd
Ja hè? Echt mooi inderdaad.Gollum schreef:Dat licht kleurt prachtig bij je honden!

flaneloba schreef:Ik ben jaloers, zowel op je mooie honden als op je prachtige foto's
Dank je! Leuk dat je Mojo een knapperd vind, is toch een heel ander soort hond dan die van jou zijn.Zamunda schreef:Oeh *kwijl*, wat een mooie foto's! Mojo vind ik errug knap trouwens.
Klopt. Qua karakter zou hij hier vast niet passen, veel te werkgericht denk ik.LongFields schreef:Dank je! Leuk dat je Mojo een knapperd vind, is toch een heel ander soort hond dan die van jou zijn.Zamunda schreef:Oeh *kwijl*, wat een mooie foto's! Mojo vind ik errug knap trouwens.
Zijn werklust valt reuze mee hoor, hij heeft best wat van de Peruaan in zich dus ik krijg best nog wel eens zijn middelvinger als hij ergens het nut niet van inziet.Zamunda schreef:Klopt. Qua karakter zou hij hier vast niet passen, veel te werkgericht denk ik.LongFields schreef:Dank je! Leuk dat je Mojo een knapperd vind, is toch een heel ander soort hond dan die van jou zijn.Zamunda schreef:Oeh *kwijl*, wat een mooie foto's! Mojo vind ik errug knap trouwens.
Qua uiterlijk vind ik hem prachtig: mooi atletisch lijf, flinke poten, aansprekende kop en een mooie houding.
Okee, die oren zijn soort van staand, maar ze zijn zo grappig dat dat niet erg is![]()
.
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Ze staan erg mooi, een beetje zijwaarts, ze zijn mega en hebben inderdaad een hele aparte vorm. Vandaar dat ik ze, ondanks dat ik normaal gesproken wat minder van de staande oren ben, prachtig vindLongFields schreef:Zijn werklust valt reuze mee hoor, hij heeft best wat van de Oeruaan in zich dus ik krijg best nog wel eens zijn middelvinger als hij ergens het nut niet van inziet.![]()
Ik vind zijn oren zelf echt geweldig, lekker groot en met een vrij unieke vorm.
In principe loopt Tapas er altijd mee, met het balletje. Als ik hem gooi is zij ook degene die hem als eerste te pakken heeft. Maar als ik haar even laat wachten gaan Nozem en Mojo hem halen, en die wisselen vaak af met het terugbrengen.Sterre schreef:Prachtige foto's. Iedereen mag kennelijk met hetzelfde balletje spelen? Lief hoor.
Gos schreef:Die koele pastels vind ik juist zo mooi!
Lekker drietal heb je toch, alle 3 zo anders maar zo leuk op hun eigen manier!