Moderator: moderatorteam

hahaha ja mijn kleine heksjePunzel schreef:Ik vind ze alledrie ontzettend leuk, maar die uitstraling van Mika.. Prachtig![]()
Ze zeggen een jaar of 3 a 4. Ze heeft inderdaad hele mooie tanden, daar stond ik ook van te kijken. Er zit maar een klein beetje tandsteen op haar achterste kiezen.Thomas schreef:Leuke serie zeg!
Hoe oud is Rani ongeveer? Ze heeft nog prachtige tanden namelijk.
... Dit is hélemaal mijn hond. Niets meer aan doen. Heb je toevallig enig idee wat er allemaal in zit? Het lijkt wel een kelpie x husky..

Ja he.. Mijn vriend heeft ook gezegd dat hij haar wilt houdensonj@ schreef:Nou.....die voelt zich wel thuis.
Dat viel mij ook op. Pacha, uit de de zelfde opvang als Corani, had met zijn 9 jaar ook een schitterend gebit. De DA was er helemaal verbaasd over.Thomas schreef:Hoe oud is Rani ongeveer? Ze heeft nog prachtige tanden namelijk.
Dat is wel heel leuk nieuwsGollum schreef: Ja he.. Mijn vriend heeft ook gezegd dat hij haar wilt houden![]()
![]()
Hij slaapt er nog een paar nachtjes over maar ik denk niet dat ze weer weg mag.
Wilde hij eerst niet opvangen omdat hij bang was dat ik ze allemaal wilde houden, word hij zelf verliefd

Ja hè! Zo bijzonder om te zien hoe ze hun nieuwe leven zo omarmen en hoe vrolijk ze er allemaal uitzien nuAchi schreef:Wat een mooie foto's!
Ik kan daar zo van genieten, die honden die na al die tijd wat rondsjokken in het asiel zo zichtbaar blij zijn met alles wat het leven nu te bieden heeft![]()
![]()
Dat gold helaas niet voor alle honden, terwijl ze toch allemaal dezelfde voeding hebben gehad. Blijkbaar speelt het genenpakketje daar dus een heel grote rol in.Achi schreef:Dat viel mij ook op. Pacha, uit de de zelfde opvang als Corani, had met zijn 9 jaar ook een schitterend gebit. De DA was er helemaal verbaasd over.Thomas schreef:Hoe oud is Rani ongeveer? Ze heeft nog prachtige tanden namelijk.
Inderdaad, Juul had veel bruin tandsteen en stonk echt uit zijn bek.DeDiana schreef:Ja hè! Zo bijzonder om te zien hoe ze hun nieuwe leven zo omarmen en hoe vrolijk ze er allemaal uitzien nuAchi schreef:Wat een mooie foto's!
Ik kan daar zo van genieten, die honden die na al die tijd wat rondsjokken in het asiel zo zichtbaar blij zijn met alles wat het leven nu te bieden heeft![]()
![]()
Dat gold helaas niet voor alle honden, terwijl ze toch allemaal dezelfde voeding hebben gehad. Blijkbaar speelt het genenpakketje daar dus een heel grote rol in.Achi schreef:Dat viel mij ook op. Pacha, uit de de zelfde opvang als Corani, had met zijn 9 jaar ook een schitterend gebit. De DA was er helemaal verbaasd over.Thomas schreef:Hoe oud is Rani ongeveer? Ze heeft nog prachtige tanden namelijk.
Gollum schreef:Ja he.. Mijn vriend heeft ook gezegd dat hij haar wilt houdensonj@ schreef:Nou.....die voelt zich wel thuis.![]()
![]()
Wilde hij eerst niet opvangen omdat hij bang was dat ik ze allemaal wilde houden, word hij zelf verliefd
Een nachtje bleek genoegIzzie_Anneke schreef:Gollum schreef:Ja he.. Mijn vriend heeft ook gezegd dat hij haar wilt houdensonj@ schreef:Nou.....die voelt zich wel thuis.![]()
![]()
Slaapt er nog een paar nachtjes over.......?![]()