Moderator: moderatorteam

Nee. Het was een of ander olieachtige stinkende substantie. Het leek wel of hij in de babyolie had liggen rollen maar dan stinkend naar ganzenpoepFotogravinnetje schreef:Lotiondoekjes werkten niet voldoende?

Ik ook niet.pioenroos schreef:Kom maar!
Ik doe nooit teckels in bad

Nee totdat je zelf zo´n smerig monster hebt wat overal doorheen gaat rollensjm schreef: Ik ook niet.Dan kan 'ie hier ook wel heen.

Zo te zien is word hij heel niet in bad gezet maar gewoon in de pleepot gezet en een paar x doorgetrokken tot hij schoongespoeld is.Gollum schreef:Kom maar hier, ik heb geen bad![]()
(maar wel een gieter en een tuin)

Oh, maar dát doen die van mij ook. Vieze ranzige monsters zijn het. Maar ik doe nooit teckels in bad._Jules_ schreef:Nee totdat je zelf zo´n smerig monster hebt wat overal doorheen gaat rollensjm schreef: Ik ook niet.Dan kan 'ie hier ook wel heen.

Nietus, ik had hem daarop gezet om hem een beetje droog te fohnenbouvierpoedel schreef:Zo te zien is word hij heel niet in bad gezet maar gewoon in de pleepot gezet en een paar x doorgetrokken tot hij schoongespoeld is.Gollum schreef:Kom maar hier, ik heb geen bad![]()
(maar wel een gieter en een tuin)
![]()

Naar Angola?mosquito1980 schreef:Doe maar in een enveloppe en stuur 'm maar op

Serieus?Caro. schreef:Haha je weet niet hoe verwend je wordt ventje... warm water en de föhn, watje!
Hier gaat gewoon de tuinslang erop met ijskoud water![]()

Hier ookCaro. schreef:Haha je weet niet hoe verwend je wordt ventje... warm water en de föhn, watje!
Hier gaat gewoon de tuinslang erop met ijskoud water![]()