Ik heb nog even op de bank gezeten terwijl zij het huis verkende. Uiteindelijk kwam er nog een mega plas uit. Ze had het duidelijk niet durven doen in de bench tijdens de reis.
Toen de rust was wedergekeerd, heb ik haar naast mijn bed in de bench gezet, waar ze in diepe slaap viel. De nacht verliep prima en ze snurkt lekker door, niks vroeg opstaan met haar
Dat eten is even een dingetje, want Sophie houdt heel erg van eten. Dat blijkt ook uit haar omvang. Finn is niet zo'n snelle eter, maar het afstaan aan een ander vindt hij ook geen goed idee. Dus om ruzies te voorkomen sta ik er tussen als een scheidsrechter en hou ik Sophie even bezig als Finn nog bezig is.
Gistermiddag had ik een workshop met Finn dus Sophie kreeg meteen een vuurdoop. Ze deed het super! Netjes gewacht toen wij aan het werk waren, tussendoor even gewandeld (en de eerste plas buiten
Vanmorgen was het kwartje gevallen, met wandelen kan je plassen. Ofja wandelen, het is nog meer een beetje hobbelen. Zo maar even langs de DA om te wegen, maar ik gok dat ze zeker 2 kilo te zwaar is.
En nu dan een paar foto's. Betere volgen nog, ik zal dit topic gebruiken voor alle foto-updates.
In Roemenië

Op transport

De aankomst

En vers van de pers, de eerste keer samen spelen
Filmpje