Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een puppy-logeetje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Een puppy-logeetje

Ongelezen bericht door Jits90 »

Het hondje van mijn schoonmoeder logeert een weekje bij ons. Een schattig Cavalier King Charles Spaniël meisje van 13 weken. Ze heet Lady, naar Lady en de Vagebond :mrgreen:
Nu is ze eigenlijk een triest geval. Mijn schoonloeder is niet echt een dierenpersoon, dus het hondje kent nog helemaal niks. Er wordt niet met Lady gewandeld, plasjes buiten worden niet gezien, maar owee als ze binnen iets doet.. Pupsel kent alleen het appartement en er wordt verwacht dat ze maar stil ligt op een kleedje. Zelfs een bezoekje aan de dierenarts voor entingen en ontworming was teveel (ontlasting vol wormen..) Schoonloeder is haar dus alweer zat na 2 weken en ze staat alweer te koop :cry: Nu is SL op vakantie, dus ik heb direct gezegd dat het pupje bij ons mag logeren.

Deze week bij ons is een hele openbaring voor Lady! Ze speelt en slaapt met Damy (dat roept zo fijn; Lady en Damy :19: ). Er wordt in de tuin gerend, op trektouwtjes geknaagd en ze krijgt lekkere koekjes. Ze snapte al heel snel hoe een wandeling buiten werkt en loopt braaf mee. Rijdende auto's zijn spannend en interessant. Maar andere honden en mensen vindt ze geweldig, daar gaat ze direct mee kroelen.
Ik ben ook direct naar de dierenarts gegaan voor een check, de nodige prikjes en pilletjes en ze is gezond verklaard. Hoewel het echt een schatje is, kunnen we haar niet opnemen in onze beestenboel. Noa is een jaloers kreng en zes beesten is gewoon teveel voor ons. Dus als iemand interesse heeft :mann:

Genoeg gepraat, hier wat foto's. Sorry van de kwaliteit van sommige, dan heb ik teveel ingezoomd en te weinig licht :ugh:

HOI!
Afbeelding

Ik lig heel graag op schoot.
Afbeelding

HEEL graag!
Afbeelding

Met Damy in het mandje.
Afbeelding

Samen slapen :J:
Afbeelding

Zes etensbakjes is wel erg veel..
Afbeelding

Dagdag!
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Een puppy-logeetje

Ongelezen bericht door Emma »

Wat doe je ons nou weer aan :(:
Zo'n schattige cavalier. . .En dan zoekt het ook nog een baasje.

Wat een leukerdje :I:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Guthedentjemie, hoe kun je dat nou zat zijn? Vraagt schoonloeder ook nog de hoofdprijs? :D
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door flaneloba »

Oh jemig, wat een dotje! Moet inderdaad de gewone pupprijs er voor betaald worden of wat? Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat je zoiets binnen 2 weken al zat kunt zijn!
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Wat een droppie. Zo er verder niemand voor weten, zal het ras niet snel aanbevelen gezien de problemen bij het ras. Hoop dat ze snel een warme mand vindt, alles beter dan je schoonmoeder denk ik zo...
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Ah gossie wat een lieverdje is Lady. :I:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo'n hondje zat bent. En dat dan na 2 weken al. :(
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

O wat lief :I:
EllaBellaah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door EllaBellaah »

Agut Hoe kan je zo'n meisje nou alweer zat zijn! Gelukkig is ze nu tijdelijk bij jullie en hopelijk vindt ze snel haar gouden mandje
Groetjes Ella & Cooper :D
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Triest, meer zeg ik niet over je " cleanmother ". :kotz:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Je zegt dat ze al te koop staat, staat ze al ergens op een site?
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Ongelezen bericht door tobi__ »

Ach gut wat een dot. Fijn dat ze lekker hond bij jou mag zijn. Hopelijk vindt ze snel een gouden mandje!
_Esmee
Jits90
Zeer actief

Ik weet niet of het ethisch verantwoord is, maar Lady staat op de Nederlandse Marktplaats voor 325 euro (wij wonen in België). Als ik de advertentie lees, klopt er niks van :blauwoog:
Al zie ik net in haar paspoort dat ze van 21/6 is en dus 17 weken oud (my bad). En nu pas de tweede puppyprik :ugh:

Toen SL ons belde met de vraag OF ze het hondje zou kopen, zei m'n vriend nee en ik riep van op de achtergrond ook heel hard NEE. Twee minuten later werden we weer gebeld dat ze d'r had gekocht :ugh: Helaas kan je mensen niet op de zwarte lijst zetten van een dier te kopen, anders stond SL er al zeker 15 jaar op..

Daarstraks lagen alledrie de honden languit te snurken bij ons op de bank. En Lady het hardst van allemaal met haar korte neusje :Q:
Nu zijn ze weer aan het rondrennen met flosjes :S:
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

flaneloba schreef:Oh jemig, wat een dotje! Moet inderdaad de gewone pupprijs er voor betaald worden of wat? Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat je zoiets binnen 2 weken al zat kunt zijn!

Dat.
Maar sommige mensen moeten gewoon never nooit aan een hond beginnen.
Een pup van welk ras dan ook dat kun je gewoon niet zat zijn daar zou ik alleen maar mee lachen en blijven lachen en knuffelen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Leuk mens die schoonmoeder :ugh:
Hoop dat ze snel een mooi plekje krijgt.
Afbeelding
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Dit is ze of niet?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=20

Maar jeetje zeg, waarom neem je dan uberhaupt een pup. Arm dier, gaat een wereld voor haar open nu. Hopelijk vindt ze nu een echt fijn huis, het is wel een dotje om te zien.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Ahh wat een schatje :I:
Sneu voor het hondje dat ze bij zo'n hork terechtgekomen is :ugh: Ik zou haar bijna kopen..
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ik zou dr wel op willen halen, maar ze heeft natuurlijk nog geen rabiës enting gehad...
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Waarom in godsnaam erbij zetten dat het 'eigen kweek' is? Of bedoelt ze andermans eigen kweek? (toch wel doordacht van iemand die niets van honden weet :hmmm: )

Kun je niet afspreken dat jij voor de verkoop zorgt? Dan wordt de toekomstige eigenaar tenminste nog gescreend. En haar hier op het forum in de herplaatshoek zetten...
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

fes/lou schreef:Ik zou dr wel op willen halen, maar ze heeft natuurlijk nog geen rabiës enting gehad...
Over 3 weken mag ze dan over. Dat kan ze toch nog wel bij ts blijven? De vakantie bleef ze toch al.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

*Wolf* schreef:Waarom in godsnaam erbij zetten dat het 'eigen kweek' is? Of bedoelt ze andermans eigen kweek? (toch wel doordacht van iemand die niets van honden weet :hmmm: )

Kun je niet afspreken dat jij voor de verkoop zorgt? Dan wordt de toekomstige eigenaar tenminste nog gescreend. En haar hier op het forum in de herplaatshoek zetten...
Misschien tekst gekopieerd van waar ze haar vandaan hebben?
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

crutz schreef:
*Wolf* schreef:Waarom in godsnaam erbij zetten dat het 'eigen kweek' is? Of bedoelt ze andermans eigen kweek? (toch wel doordacht van iemand die niets van honden weet :hmmm: )

Misschien tekst gekopieerd van waar ze haar vandaan hebben?
O haha, dat kan natuurlijk. Wat een superdoortrapte SL dan :lol1:
Jits90
Zeer actief

Ze is het pupje van de link inderdaad.
Ze blijft tot dinsdag bij ons, maar misschien kan ik regelen dat ze bij ons blijft tot ze een permanent huisje heeft.

SL haalt al jaren regelmatig een beest in huis, die maximaal een maand blijft, en we kunnen er niets tegen doen. Dit jaar alleen al heeft ze al 5 honden en 1 kat gehad.. Nu gaat dit diertje me het meeste aan het hart, omdat het echt de grootste schat is.

Lady blijkt overigens een hele goede neus te hebben! Ze heeft het meteen door als er nog eten op m'n bord ligt als ik haar op schoot neem. Is m'n bord leeg, dan maalt ze er niet om. Ook met dingen aanwijzen om op te eten (gevallen brokjes, spinnen :pffff: ) heeft ze direct door.
Echt jacht instinct lijkt er niet in te zitten, ze gaat niet achter de katten aan. Ook niet als Damy en Noa dat wel doen.
Misschien een leuk hondje om mee te speuren in de toekomst, ze leert ook heel snel :lees:

En een speelfilmpje :I:
Klikkerdeklik.
Noa was weer aan het krengen, maar dat maakt Lady niets uit, hihi.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Idioot zeg :ugh:
Hoop dat ze bij jullie kan blijven totdat er een nieuw huisje is! Het lijkt me een schatje :I:
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Jits90 schreef:Ze is het pupje van de link inderdaad.
Ze blijft tot dinsdag bij ons, maar misschien kan ik regelen dat ze bij ons blijft tot ze een permanent huisje heeft.

SL haalt al jaren regelmatig een beest in huis, die maximaal een maand blijft, en we kunnen er niets tegen doen. Dit jaar alleen al heeft ze al 5 honden en 1 kat gehad.. Nu gaat dit diertje me het meeste aan het hart, omdat het echt de grootste schat is.

Lady blijkt overigens een hele goede neus te hebben! Ze heeft het meteen door als er nog eten op m'n bord ligt als ik haar op schoot neem. Is m'n bord leeg, dan maalt ze er niet om. Ook met dingen aanwijzen om op te eten (gevallen brokjes, spinnen :pffff: ) heeft ze direct door.
Echt jacht instinct lijkt er niet in te zitten, ze gaat niet achter de katten aan. Ook niet als Damy en Noa dat wel doen.
Misschien een leuk hondje om mee te speuren in de toekomst, ze leert ook heel snel :lees:

Klikkerdeklik.
Bizar. Er schijnen inderdaad mensen te zijn die dit doen. Zo werd alfil als pup gekocht door een vrouw die hem altijd opgesloten had zitten in een washok. Hij werd geslagen en krewg als straf vaak geen eten. Het was notabene de dochter van die vrouw die bij de stichting aan de bel trok om hem daar weg te Halen. Nu heeft ze weer een hondje aangeschaft. Lijkt wel een syndroom te zijn of zo.l
Hopelijk vinden jullie snel een goed baasje voor pup!
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

fes/lou schreef:Ik zou dr wel op willen halen, maar ze heeft natuurlijk nog geen rabiës enting gehad...
Ik ben bereid om het hondje op te halen en naar naar je toe te brengen. Een rabiës enting en eventuele problemen aan de grens zijn voor mijn rekening.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Wolfsblut schreef:
Ik ben bereid om het hondje op te halen en naar naar je toe te brengen. Een rabiës enting en eventuele problemen aan de grens zijn voor mijn rekening.
Dat is lief van je.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat een kolerewijf dat schoonloeder van je. :boos:
Ik hoop dat de pup naar fes/lou gaat.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Dat is heel lief Wolfsblut.
Ik moet ff kijken hoe ik het ga doen, praktisch gezien, was gisteren een spontane opwelling en ze is ook welkom hoor, maar moet het wel ff regelen :D.
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Alfilillo schreef:
Jits90 schreef:Ze is het pupje van de link inderdaad.

Klikkerdeklik.
Bizar. Er schijnen inderdaad mensen te zijn die dit doen. Zo werd alfil als pup gekocht door een vrouw die hem altijd opgesloten had zitten in een washok. Hij werd geslagen en krewg als straf vaak geen eten. Het was notabene de dochter van die vrouw die bij de stichting aan de bel trok om hem daar weg te Halen. Nu heeft ze weer een hondje aangeschaft. Lijkt wel een syndroom te zijn of zo.l
Hopelijk vinden jullie snel een goed baasje voor pup!
Dat dacht ik dus ook. En de schoonmoeder van ts, die heeft alleen dit jaar al vijf hondjes versleten. Niet helemaal jofel als je 't mij vraagt.

Wat vreselijk van Alfil! Wat heb je toch een onbegrijpelijk rare mensen.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Wolfsblut schreef:

Nou dat verdient een pluim :ok:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”