Als iemand bezwaar heeft om hier herkenbaar op de foto te staan, laat het dan even weten, dan haal ik de foto('s) weg.

Taartje was overal voertjes aan het bietsen

Moderator: moderatorteam
_Leonie schreef:Die van jou zijn een stuk beter gelukt qua licht.Leuke impressie!
Gimmick, je hebt echt een mooie Teckel.
Nee, helaas nietElmo/maureen schreef:Ja hoor
Heb je toevallig ook nog 1 van elmo in de ring dediana?
Het is niet zo heel streng en officieel, dus eigenlijk niet zo veel: lopen, staan en betast worden. Normaal gesproken kan Amoz dat prima (alleen het betasten door een vreemde was bij hem een vraagteken, daar zijn we nu druk mee aan het oefenen, en dat ging goed), maar hij was gisteren heel erg geschrokken van de wind en regen op het dak, waardoor hij erg uit zijn normale relaxte doen was. Dus hij wilde echt niet stil blijven staan en was een psychisch wrakManuma schreef:Jeetje wat ziet Gimmick er toch prachtig uit![]()
Heel mooie fotoimpressie Diana, van allen prachtige honden! Het lijkt me leuk volgende keer mee te doen. Wat moet een hond zo'n beetje kunnen om netjes mee te kunnen doen?
Ach jeetje het was inderdaad ook wel heel onrustig weer. Gefeliciteerd met jullie prijs!DeDiana schreef:Het is niet zo heel streng en officieel, dus eigenlijk niet zo veel: lopen, staan en betast worden. Normaal gesproken kan Amoz dat prima (alleen het betasten door een vreemde was bij hem een vraagteken, daar zijn we nu druk mee aan het oefenen, en dat ging goed), maar hij was gisteren heel erg geschrokken van de wind en regen op het dak, waardoor hij erg uit zijn normale relaxte doen was. Dus hij wilde echt niet stil blijven staan en was een psychisch wrakManuma schreef:Jeetje wat ziet Gimmick er toch prachtig uit![]()
Heel mooie fotoimpressie Diana, van allen prachtige honden! Het lijkt me leuk volgende keer mee te doen. Wat moet een hond zo'n beetje kunnen om netjes mee te kunnen doen?Lopen wil hij dan gelukkig wel. Ondanks dat werd hij beste reu rasloos en won hij de open klasse rasloos. Dat zegt dus al wel genoeg, ook als een hond het allemaal niet perfect doet, is dat helemaal niet erg,
Manuma schreef:Jeetje wat ziet Gimmick er toch prachtig uit![]()
Heel mooie fotoimpressie Diana, van allen prachtige honden! Het lijkt me leuk volgende keer mee te doen. Wat moet een hond zo'n beetje kunnen om netjes mee te kunnen doen?
Dank jullie wel... ben zelf ook iedere dag nog verliefd op mijn beide dames...mirriejj schreef:Wat is Gentle een prachtige hond zeg !
En Roosje![]()
Haha, dat klopt, het was ook wel serieus hoor, ze nam voor elke hond echt de tijd en ik vond de keurrapporten ook allemaal vrij uitgebreid. Maar je lag dus niet meteen eruit als je hond niet zo netjes stil bleef staan.Rebble schreef:Wat een leuke impressieVoor 'niet zo heel streng en officieel' kijkt Marjoleine dat wel
![]()
Nee, ik snapte het wel hoor maar toen ik jouw omschrijving icm die foto zag vond ik dat wel grappigDeDiana schreef:Haha, dat klopt, het was ook wel serieus hoor, ze nam voor elke hond echt de tijd en ik vond de keurrapporten ook allemaal vrij uitgebreid. Maar je lag dus niet meteen eruit als je hond niet zo netjes stil bleef staan.Rebble schreef:Wat een leuke impressieVoor 'niet zo heel streng en officieel' kijkt Marjoleine dat wel
![]()