Shibby schreef:Hé nu leg ik een link met een Facebookgroep
Het is echt een enigggg hondje om te zien zeg, met dat baardje en die oogjes en ohhh
Veel geluk met haar!
Hanneke2 schreef:Oh wat een leuk ding zeg, iets van herder x ruwhaarpodenco lijkt mij?
Ze passen ook wel heel mooi bij elkaar!
Ja zit idd podenco in, voor de rest geen idee, herder zou best kunnen! (vooraf
ik wist al een poosje dat ze kwam heb ik al jouw topics over podenco's doorgespit

)
mijke schreef:ahhh eindelijk foto's! Wat een leuk dier zeg! Qua uiterlijk een soortvan bebaarde hollandse herder ofzo. En die Oortjes!

Als je nog oppas nodig hebt weet je me te vinden he

Ja ik had het eerst veeeels te druk met knuffelen ipv foto's plaatsen
enne geen klapkaak hè
Leuk, sowieso een keer een wandeldate plannen?!
runninggirl schreef:Ik heb mee mogen rijden naar Schiphol en terug, en heb haar dus al even kunnen bewonderen. Ze is echt heel leuk, een open hondje, heel dapper. Ik gok dat zij straks de broek aan heeft in huis.
En inderdaad die klik met Haico, een leuker cadeau kan je je niet wensen!

Zó lief en fijn en leuk dat je mee was!! Nogmaals super bedankt!!
Och en het is me inderdaad een pittige tante, daar krijgen Haico en ik nog heel wat mee te stellen
laeken schreef:Dat is echt een prachtig stel straatschoffies bij elkaar. Net of ze altijd al bij elkaar hoorden. Van dezelfde boerderij af komen oid. Ik vind ze dus echt super mooi bij elkaar passen.

mooi hè? dat is ook echt heel leuk, ze gedragen zich inderdaad ook alsof ze altijd al bij elkaar waren!
mosquito1980 schreef:Aah, zo'n sinterklaas kadootje wil ik ook wel
Ik heb als kind het boek Kruimeltje 100 x gelezen (ongeveer) daar kwam een grijze hond in voor, ik heb me die hond altijd voorgesteld zoals Zuva

Ha dat is grappig
teckeltoos schreef:Is het nog een puppy of is dit zo'n levenslang puppy

Ze is 10 maanden

gok zomaar dat ze die puppylook wel gaat houden
Dank allemaal voor jullie leuke reacties, zit hier helemaal te glunderen