Kinderen druk, Sam druk en ik stress. Hmmmmmmmm
Tegen 21.00 rustig aan de auto ingestapt, kinderen geïnstalleerd met een TV scherm en dekentje, daarna tanken en op naar Eindhoven airport. Had al gezien dat hij wat eerder zou landen.
Op het dooie akkertje er heen gereden rond 22.20 stapten we Eindhoven airport binnen.
Zoontje lag te slapen en die had grote moeite om wakker te worden. Dat was wel erg sneu.
Toilet op gezocht en daarna zagen we al vrij snel iemand van de stichting. Kennis gemaakt en ze had een hele tas met natte doekjes bij zich
Haar man appten dat de hond die bij Hardy in de bench zat had gepoept en hij de honden al had ingecheckt. Kon ze er niet meer uithalen. Dus waarschijnlijk zouden ze beide helemaal onder zitten.............
Al vrij snel zagen we de andere adoptanten ook al. Nog even wat voorlichting gekregen over de eerste paar dagen, nog een keer flink benadrukt om alle deuren gesloten te houden en met sluizen systeem te werken en vooral niet vergeten dat ze zwaar onder de indruk zijn. Geef ze de eerste paar dagen rust!
We zagen de eerste mensen al komen, dus de kinderen de opdracht gegeven om in de gaten te houden of ze al reisbenchen zagen. Jawel 10 minuten later:
mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar zijn ze:

Jawel daar kwam Hardy en de andere honden aan:

Rustig eerste de ene bench open gemaakt in een afgesloten hoekje, en hond voor hond in het tuig gedaan (of halsband net wat men bij zich had).
Daarna Hardy zijn reisgenoot (Hardy nog in de bench)

en daarna Hardy zelf. Ik had tuig en halsband bij me, 2 riemen en een lange lijn.

Mijn eerste indruk: Jeetje wat is hij klein
Daarna mannetje opgetild, en hup in de auto naar huis.
Goed vastgebonden in de auto, maar hij ging meteen liggen. Onderweg nog een pitstop gemaakt (kinderen hoge nood) en hij bleef heerlijk liggen.
Thuis eerst de kinderen op bed, daarna Sam gepakt en even uitgelaten.
Hij snuffelde me helemaal af, dus mee naar de auto. Auto open gemaakt, Sam rete druk en neemt een sprong om in de kofferbak te komen maar kwam van een koude kermis thuis
Hardy was niet gediend van dit gedrag
Hardy eruit getilt, en samen naar binnen gebracht. Daar werd Sam weer druk en voordat ik in kon grijpen had Hardy het al gedaan

Verder nog een beetje gesnauw en gegrouw van Hardy zijn kant, en Sam taaide af,
Beiden lekker gaan liggen en ik ook naar bed.
Vanochtend een paar ongelukjes in de kamer, maar de dweil en dettol zijn erg geduldig
Nog wat gesnauw naar Sam, maar die snauwde een keer terug (Sam mocht zijn eigen mand niet uit.........). Heb even ingegrepen.
Mijn eerste indruk: Ontzettende leuke, vrolijke jonge! Hij toont niet bang, maar wel zwaar onder de indruk: Logisch! Mijn gevoel is goed!! dit gaat helemaal goed komen