Morris heeft een heerlijk plekje deze week!

Nogmaals bedankt voor het oppassen!
Gollum schreef:sbientje schreef:Manuma schreef:aaaah

zo zoet!
Volgens mij zijn Karel en Morris ook echte goedzakken

En die Pom ineens tussen de mannen

Ze kijkt nog wat ehh... bedenkelijk

Haha ja, Morris is nog minder stoer dan Karel dus Karel voelde zich gisteren helemaal de stoere boi in huis. Inmiddels issie dat geloof ik weer vergeten, hij is er ook niet zo goed in
Pom doet soms heel lellebellerig en als morris dan denkt: oh gezellig! begint ze ineens weer te snauwen. Vrouwen

Ze vindt het wel leuk hoor, maar ze heeft een rare manier om dat te laten merken hahaha
Oh heerlijk, ik zie het zo voor me
Wat een joekel is Morris trouwens!
mijke schreef:Zamunda schreef:Ik vind Karel en Morris helemaal niet zoveel schelen qua grootte.
Nee maar Karel ziet er wel een tikje kleiner uit dan Morris terwijl ik dus steeds dacht dat hij veel groter zou zijn.
Morris is maar een ukkie

Ik dacht dat Karel echt veel groter zou zijn. Maar Morris heeft gewoon de bouw van een ballerina en Karel van een bouwvakker
sbientje schreef:Ik zei Koekje en dan doet ie blijkbaar dit hahaha
Dat zegt mijn vader als hij daar is en dan gaat hij koekjes naar hem gooien. Hij verwachte dus denk ik een koekjesregen
sbientje schreef:Ik ken alleen maar hele saaie Berners. En Morris, maar de kans dat ik een morris tref is wel klein haha. Bovendien is drie honden toch net wat veel, ze passen nauwelijks in de auto hahaha. Ik houd het dus bij deze logeerweek maar moet zeggen dat Morris de perfecte gast is, echt een lieve makkelijke hond.
Ik ben zo blij dat hij zich een beetje gedraagt. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin
sbientje schreef:Heavy schreef:Dat ziet er gezellig uit

Nu maar hopen dat hij aan het einde van de vakantie niet is veranderd in een labrador en ook in elke waterplas springt .
Dan breng ik hem weer naar huis

Daahaaag Morris

Morris heeft een keurige temperatuurmeter. Die gaat niet zwemmen als zijn ballen te koud worden

Pas bij lekkere temperaturen zwemt hij graag een stukje.